Kapcsolódó cikkek
- Áttörést ért el a mobilfizetés a Szigeten 2018. augusztus 30.
- Mobilfizetéssel még nagyobb élmény a fesztiválozás! 2018. július 7.
- Mobillal is vehetünk belépőt a Budakeszi Vadasparkba 2018. július 6.
- Apróval tele pénztárca helyett okostelefon? 2018. március 24.
- Közel kétmillió magyar fizet már mobillal 2017. december 6.
- Újabb úttörő digitális funkció a KLM-nél 2017. augusztus 27.
- Nokia okostelefonok ZEISS optikával 2017. július 6.
- Mobilfizetési szolgáltatást indított az OTP Bank 2017. június 21.
- Érintéses fizetéssel bővül a Telenor Wallet alkalmazás a Telenor és a Budapest Bank közös megoldásával 2017. május 3.
- A Cellum mobilon kínálja az azonnali fizetési rendszert 2016. december 22.
Legfrissebb híreink
- Nagy felbontás, gyors sebesség és MI-alapú képfelismerés
- A Sony bejelenti az első G Master F2-es rekesznyílású standard zoomobjektívet
- T-esport Bajnokság: Európa legjobbjai mérkőztek meg a hétvégi budapesti döntőn
- Idén az üvegfalak áttöréséről szól a telekom ünnepi kampánya
- A Samsung különleges megoldásait díjazták
A Cellum megállapodást kötött a japán Deloitte Touche Tohmatsu LLC-vel
Európa egyik vezető mobilfizetési vállalata, a Cellum együttműködési szerződést írt alá a Deloitte Touche Tohmatsu LLC-vel, Japán egyik legnagyobb szakmai szolgáltató vállalatával. A megállapodás célja, hogy a magyar cég QR-kódos fizetési megoldását piacra vigyék a szigetországban.
A több mint 127 milliós Japán a világ egyik legfejlettebb mobiltranzakciós piaca, és folyamatosan nő az okostelefon-használók száma. A Deloitte Touche Tohmatsu LLC saját kutatása szerint nagy az igény az országban a QR-kódos fizetési megoldások iránt; a technológiát már használók elégedettek vele, akik pedig még nem próbálták, szintén nyitottak rá.
A Cellum már kipróbált és bizonyított mobiltárca-technológiája 2011 óta érhető el a piacon és rendkívül testreszabható a helyi igényeknek megfelelően. A megállapodás értelmében a Deloitte Touche Tohmatsu LLC az üzleti partnerei számára a Cellum QR-kódos megoldását ajánlja.
„Japán egy nagyon izgalmas piac, különleges kultúrával, amihez tisztelettel kell közelítenünk. Ahelyett, hogy ugyanazt a megoldást próbáljuk ráerőltetni mindenkire, a helyi igényekhez kell igazítanunk a kínálatunkat. Szerencsére a technológiánk rendkívül rugalmas, így ezt könnyen meg tudjuk tenni.” – mondta Kóka János, a Cellum vezérigazgatója. „Nagy reményeink vannak Japán kapcsán, és a Deloitte Touche Tohmatsu LLC szakértelme nagy segítséget nyújt számunkra. A megállapodás egy jelentős lépés a stratégiai céljaink megvalósításához.” – tette hozzá.
A Deloitte Touche Tohmatsu LLC a QR-kódos fizetési megoldások felhasználóiról készített kutatás felhasználásával segíti partnereit készpénzmentes fizetési stratégiáik kialakításában.
„A cél, hogy Japánban a készpénzmentes fizetések aránya a jelenlegi 20%-ról 80%-ra nőjön. Ehhez még mindig sokat tanulhatunk az országon kívüli példákból. A Cellum fizetési infrastruktúrája évek óta elérhető a piacon. A japán piaci szereplők előnyhöz juthatnak e platformmal, aminek segítségével azonnal bevezethetőek QR-kódos fizetési szolgáltatások. A Deloitte Touche Tohmatsu LLC örömmel támogatja a japán ügyfeleit ilyen szolgáltatások piacra vitelében és az adatbányászati lehetőségek kiaknázásában.” – mondta Kunikhiro Hattori, a Deloitte Touche Tohmatsu LLC tanácsadó partnere.