Kapcsolódó cikkek
- Bővül a MÁV alkalmazás 2019. július 26.
- Sportalkalmazás készült a budapestieknek 2019. július 16.
- A Vonatinfó új neve: MÁV 2019. július 1.
- Már használható a MÁV-START Vonatinfó applikációja 2019. június 6.
- Az autósokkal ünnepli szolgáltatásainak bővülését a Parkl 2019. május 28.
- Az Erste mobilos ügyfelei mostantól otthon hagyhatják a pénztárcájukat 2019. május 6.
- Nincs büntetés és felesleges költség az I-cell parkolási okosmegoldásával 2019. május 6.
- Becsekkolt Budapestre is a Like Locals 2019. április 22.
- Népszerű a mobilapplikációs vonatjegyvásárlás 2019. március 28.
- Minőségi autóalkatrészek a telefonodon 2019. március 11.
Legfrissebb híreink
- Nagy felbontás, gyors sebesség és MI-alapú képfelismerés
- A Sony bejelenti az első G Master F2-es rekesznyílású standard zoomobjektívet
- T-esport Bajnokság: Európa legjobbjai mérkőztek meg a hétvégi budapesti döntőn
- Idén az üvegfalak áttöréséről szól a telekom ünnepi kampánya
- A Samsung különleges megoldásait díjazták
Újragondolták a Budapest Bank Mobil Appot!
A 2017 júliusi bevezetése óta a Budapest Bank mobilalkalmazása folyamatosan fejlődött, és számos új funkcióval bővült, idén ősztől pedig teljesen megújult külsővel és felépítéssel találkozhatnak a felhasználók.
A Budapest Bank mobilalkalmazása a bevezetése után hamar népszerűvé vált az ügyfelek körében, akik egyre gyakrabban használják pénzügyeik mindennapos kezelésére, elsősorban egyenleglekérdezés, utalás, mobilfizetés vagy QR kódos csekkbefizetés esetén. A rendszeres használatot mutatja, hogy az alkalmazás aktív felhasználóinak száma ugyan egyharmada az internetbankénak, egy hónap alatt mégis ugyanannyi belépés történik a két platformon. Sőt, a mobilbankolók fele már csupán ezt a felületet használja, az internetbankba pedig nagyon ritkán lépnek be.
Az ügyfelektől érkező visszajelzések is pozitívak: míg a bevezetés évében a bank mobilalkalmazása mind az iOS, mind az Android rendszereknél 5-6. helyen állt a hazai banki alkalmazások között, addig ma már a Budapest Bank stabilan a második helyet foglalja el mindkét esetben.
Miután a mobilalkalmazások a mindennapi élet fontos részét képezik, elengedhetetlen, hogy praktikusak legyenek és felhasználóbarát felülettel rendelkezzenek, ezért minden jelentősebb fejlesztésnél kiemelt szerep jut a visszajelzéseknek, hogy a legjobb ügyfélélményt nyújthassuk. A Budapest Bank Mobil App fejlesztésén dolgozó csapat ezúttal is folyamatosan egyeztetett az ügyfelekkel, akik megismerhették és kipróbálhatták a legújabb funkciókat és felületeket, hogy elmondhassák a véleményüket. Ezekre a visszajelzésekre építve alakult ki az alkalmazás most ősszel érkező új verziója, amely a korábbinál könnyebben kezelhető és elegánsabb lesz.
A megújult mobilalkalmazást egy rövid teaser videóban már most megismerhetik az ügyfelek, illetve egy külön erre a célra létrehozott oldalon, a www.budapestbank.hu/mobilapp/csinosabb címen bővebben is olvashatnak az újdonságokról, és azt is nyomon követhetik, hogy hol tartanak a bevezetéssel kapcsolatos munkálatok.