Kapcsolódó cikkek
- 5G hálózat építéséhez szükséges frekvenciát szerzett a Telenor 2020. március 27.
- Plusz 15 GB igényelhető adatkerettel segít a Vodafone 2020. március 21.
- Ingyenes oktatási és szórakoztató tartalmak a Vodafone-tól 2020. március 16.
- 100 GB ajándék net a Telenortól 2020. március 15.
- Podcast-sorozatot indít a Telenor 2020. március 12.
- Plusz egy napra plusz 1 GB a Telenortól 2020. február 27.
- Népszerű nemzetközi focibajnokságokat is elérhetővé tesz a Telenor MyTV 2020. február 26.
- Okoscseréppel rukkolt elő a Telenor 2020. február 19.
- 100 GB adat Valentin-napra a Vodafone-tól 2020. február 13.
- Új korszak érkezik a mobilfotózás világába 2020. február 12.
Legfrissebb híreink
- Nagy felbontás, gyors sebesség és MI-alapú képfelismerés
- A Sony bejelenti az első G Master F2-es rekesznyílású standard zoomobjektívet
- T-esport Bajnokság: Európa legjobbjai mérkőztek meg a hétvégi budapesti döntőn
- Idén az üvegfalak áttöréséről szól a telekom ünnepi kampánya
- A Samsung különleges megoldásait díjazták
100 giga lett, maradhat?
A koronavírus okozta rendkívüli helyzetben felértékelődött a gondtalan nethozzáférés, legyen szó kapcsolattartástól, tanulásról vagy szórakozásról. A Telenor a kritikus helyzetben kedvezményesen szeretné biztosítani ügyfelei számára ehhez a feltételeket, így a márciusi ajándék 100GB adat után, április 1-től 1+99GB-ot nyújt kedvezményes áron, 1000 forintért. Az új Hipernet adatjegy további előnye, hogy akinek 100GB-nál is több adatra van szüksége, egy telefonszámhoz többször is megrendelheti az 1+99GB opciót ugyanezen az áron.
Az 1+99GB adat 2020. április 1. és 2020. május 31. között rendelhető meg a MyTelenor applikáción keresztül vagy SMS-ben a 1744-es számra küldött PROMO100 kódszóval. Az 1+99GB a megrendeléstől számított 30 napig használható fel, egy telefonszámon többször is aktiválható, illetve azok számára is felhasználható, akik korábban igénybe vették a 100 GB ajándék Hipernetet.
A pontos részletek a Telenor weboldalán érhetőek el.
A Telenor arra kéri ügyfeleit, hogy ügyintézéshez és vásárláshoz személyes (Telenor üzletben történő) kapcsolatfelvétel helyett elsősorban a MyTelenor alkalmazást vagy az online MyTelenor felületet használják, illetve a telefonos ügyfélszolgálatot vegyék igénybe.