Kapcsolódó cikkek
- Jason Statham főszereplésével érkezik az LG első G5-reklámfilmje 2016. április 1.
- Az LG 33 díjat söpört be az MWC-n 2016. február 25.
- Az LG az MWC-n mutatja be az új, X sorozatú okostelefonokat 2016. február 16.
- Megérkezett az LG Zero okostelefon 2016. február 12.
- Az LG új négykamerás okostelefonja verhetetlen csomagban hozza el a multimédiás élményt 2020. február 23.
- Magyarországra is megérkezett az LG legújabb dupla kijelzős készüléke 2019. november 28.
- Itt az 5G-képes LG mobiltelefon 2019. október 24.
- Hazánkba is megérkezett az LG G-széria legújabb tagja 2019. augusztus 29.
- Csúcskategóriás funkciók elérhető áron 2019. augusztus 26.
- Elindul Európában az LG 5G-képes csúcstelefonjának forgalmazása 2019. április 15.
Legfrissebb híreink
Az LG szakít a telefonok alfanumerikus elnevezésével
Mivel napjaink okostelefonjai egyre jobban hasonlítanak egymásra és mind nehezebb pusztán a technikai jellemzőik alapján megkülönböztetni őket, az LG Electronics (LG) úgy döntött, hogy erre a kihívásra egy új termékfilozófia megalkotásával válaszol. Az új filozófiát megtestesítő első okostelefon a hamarosan érkező LG VELVET lesz, amely egyedi, esőcsepp formájú kamerájával és szimmetrikus, áramlást idéző formatervvel a különleges dizájnra és a tapintható eleganciára helyezi a hangsúlyt.
Az új termékfilozófia lényege, hogy az LG a készülékeit a jövőben a különleges dizájn és a tapintással is érzékelhető elegancia alkalmazásával különbözteti meg a versenytársaktól. Az LG VELVET lesz egyúttal az első olyan készülék, amely megtestesíti az LG mobileszközeinek új márkastratégiáját is. A dél-koreai gyártó ugyanis szakít azzal a hagyománnyal, hogy betűkkel és számokkal jelöli a telefonok típusait és generációit, ehelyett áttér az olyan ismerős és kifejező nevek használatára, amelyek segítenek a fogyasztóknak a személyiségükhöz és a folyton változó trendekhez leginkább illeszkedő készülék kiválasztásában. A VELVET név arra a finom eleganciára és minőségi kialakításra utal, melyet az új készülék képvisel.
„Új márkastratégiánk a különleges egyéni ízlésre fókuszáló jelenlegi trendekre reagál azzal, hogy még hangsúlyosabbá teszi a dizájn szerepét” — mondta Chang Ma, az LG mobilüzletágának termékstratégiáért felelős szenior alelnöke. „Egy olyan intuitív megközelítésről van szó, amely meggyőződésünk szerint képes rezonálni napjaink fogyasztói igényeire, illetve segít abban, hogy tisztább márkaidentitást alkothassunk meg.”