Kapcsolódó cikkek
- Mostantól egymásra is ráírhatnak az e-autósok 2020. június 8.
- Android- és iOS eszközökön is elérhető a fenntartható divatra fókuszáló magyar applikáció 2020. május 29.
- Magyarországon is elérhető a Revolut Junior 2020. május 13.
- A mobilunkon tárolhatjuk hiteles koronavírus-tesztünket 2020. május 11.
- Érintésmentes vásárlás a Tüke Busz Zrt. járművein 2020. április 29.
- Elektromosautó-töltés a drivE.ON applikációval 2020. április 22.
- Elindult Magyarországon is a Bolt Food 2020. április 21.
- Applikációval vásárolhatunk mobiljegyet Veszprémben is 2020. április 18.
- A ZoneAlarm új biztonsági megoldása az online fenyegetések ellen 2020. április 7.
- Ingyenesen használható a VCC Live felhőalapú ügyfélszolgálati szoftvere 2020. április 7.
Legfrissebb híreink
- Nagy felbontás, gyors sebesség és MI-alapú képfelismerés
- A Sony bejelenti az első G Master F2-es rekesznyílású standard zoomobjektívet
- T-esport Bajnokság: Európa legjobbjai mérkőztek meg a hétvégi budapesti döntőn
- Idén az üvegfalak áttöréséről szól a telekom ünnepi kampánya
- A Samsung különleges megoldásait díjazták
Itt a Xerox "Team Availability" applikációja
A Xerox bejelentette a Team Availability App elindulását. A gyorsan telepíthető applikáció valós idejű megoldást kínál azon szervezetek számára, amelyeknek lényeges a munkavállalók elérhetőségének és lokációjának pontos nyomon követhetősége. A rugalmas munkakörnyezetben dolgozók menedzselése szempontjából fontos tudni, hogy az alkalmazottak éppen hol dolgoznak, vagy dolgoznak-e egyáltalán.
A szervezetek aktívan támogatják a hibrid (otthoni és irodai) munkavégzést és be is ruháznak az ehhez szükséges technológiai megoldásokba. A Xerox megbízásából nemrégiben készült globális üzleti felmérés szerint a szervezetek 58%-a egy éven belül tervezi megváltoztatni a távoli munkavégzésre vonatkozó irányelvét. A járványügyi helyzet miatt előtérbe került hibrid munkavégzés ugyanakkor felfedte a technológiai hiányosságokat, ami miatt a cégek növelik a beruházásaikat a távoli technológiai, valamint a hibrid munkavégzést segítő erőforrásokba.
„A munkaerő menedzselése a járvány idején olyan egyedi kihívásokkal jár, amelyeket korábban egyetlen szervezet sem tapasztalt” – mondta Joanne Collins Smee, a Xerox ügyvezető alelnöke. „A szervezeteknek tisztában kell lenniük azzal, hogy ki és hol érhető el, hogy így jobb döntéseket hozzanak az erőforrások és a munka elosztásakor. Ez az applikáció pedig valós idejű adatokkal segíti a menedzsereket, akiknek a munkavállalói különböző helyeken találhatóak.”
Más ilyen jellegű menedzsment eszközökkel ellentétben – amelyeket be kell kapcsolni az IT infrastruktúrába és hetekig tart bevezetni – a Team Availability App órákon belül készen áll a használatra. Az alkalmazás testre szabható és adatvédelmi szempontból védett adatokat biztosít az engedélyezett felhasználók számára a stratégiai döntéshozatalhoz. A Xerox az egész vállalaton belül bevezeti az alkalmazást, hogy támogassa a munkahelyre való biztonságos és fokozatos visszatérést. A Xerox ezt az alkalmazást használja dolgozói egészségének napi ellenőrzésére is.
A Xerox Team Availability App egy GDPR-kompatibilis, előfizetéses szolgáltatott szoftver. A csapat elérhetőségét nyomon követő alkalmazás elérhető az App Store-ban és a Google Play Store-ban.