Kapcsolódó cikkek
- Díjazták az ÉletMentő applikációt 2020. szeptember 23.
- Új funkció az ÉletMentő applikációban 2020. augusztus 7.
- Itt a Xerox "Team Availability" applikációja 2020. június 27.
- Mostantól egymásra is ráírhatnak az e-autósok 2020. június 8.
- Android- és iOS eszközökön is elérhető a fenntartható divatra fókuszáló magyar applikáció 2020. május 29.
- Magyarországon is elérhető a Revolut Junior 2020. május 13.
- A mobilunkon tárolhatjuk hiteles koronavírus-tesztünket 2020. május 11.
- Érintésmentes vásárlás a Tüke Busz Zrt. járművein 2020. április 29.
- Elektromosautó-töltés a drivE.ON applikációval 2020. április 22.
- Elindult Magyarországon is a Bolt Food 2020. április 21.
Legfrissebb híreink
- Nagy felbontás, gyors sebesség és MI-alapú képfelismerés
- A Sony bejelenti az első G Master F2-es rekesznyílású standard zoomobjektívet
- T-esport Bajnokság: Európa legjobbjai mérkőztek meg a hétvégi budapesti döntőn
- Idén az üvegfalak áttöréséről szól a telekom ünnepi kampánya
- A Samsung különleges megoldásait díjazták
Észrevétlen tanulás streamelve
A Da Vinci Kids tartalomszolgáltató platform egyedülálló ismeretterjesztő alkalmazással jelentkezik. Pedagógusok által válogatott prémium multimédiás tartalmak, személyre szabhatóság, 6 eszközön használható előfizetés és a 21. században nélkülözhetetlen kompetenciák fejlesztése – ezt kínálja nem csak otthonra, de az osztálytermekbe is a Da Vinci Kids App.
Ha a tablet és okostelefon használata során szeretnénk, ha a gyermek tudása is gyarapodna, akkor érdemes megismerkedni a Da Vinci Kids virtuális világával, melyet az aktuális trendeknek megfelelőn alakítottak ki az 6-12 évesek számára. Ez az a korosztály, amely már úgy nőtt fel, hogy magabiztosan kezeli, és élete részének tekinti a digitális eszközöket. Mivel ők a legfogékonyabbak, fontos, hogy az életkoruknak megfelelő, okosan összeválogatott, minőségi, mégis szórakoztató ismeretterjesztő tartalmakkal találkozzanak, és értelmes válaszokat kapjanak az őket foglalkoztató kérdésekre.
A korosztály médiahasználati szokásait tekintve a multimédiás és a személyre szabható alkalmazások térnyerése figyelhető meg. A gyerekek nem tesznek különbséget az egyes médiatípusok között, ezért az app kialakításakor fontos volt, hogy minden egy helyen legyen elérhető, és minden a láthatatlan tanulást szolgálja. Ezért a Da Vinci Kids appban a felhasználó észrevétlen juthat el egy tudományos műsortól egy stratégiai játékhoz, egy matek kvíztől egy természetfilmhez. Maga fedezheti fel a streamelhető tartalmakat, melyben nagy szerep jut a saját avatárjának, mellyel egyéni élményeket szerezhet a virtuális térben.
A másik fontos személyes jellemző az életkor-specifikusság. Nem általában a korosztálynak megfelelő, hanem a pontos életévnek releváns műsorokat és játékokat válogatnak a fejlesztők a gyerekek számára – mást kap egy 6 éves, mint egy 9 vagy 11 éves felhasználó!
Az app a szórakozáson kívül akár tananyagba integrálva is segíti a világ megismerését, és könnyen követhető kategóriákba rendezve segíti a megfelelő téma kiválasztását. Ezek a felnőtteknek is kiváló mankóként szolgálnak, főleg, ha tanulás kiegészítésre szeretnénk a videókat felhasználni. Hogyan működik a gravitáció? Mik azok a fraktálok? Hány km/h-val fut a leggyorsabb állat? A gyerekek nagy kérdéseire a Da Vinci Kids appban biztos megtaláljuk a választ, legyen szó matematikáról vagy történelemről, fizikáról vagy a képzőművészetről. Emellett kreatív játékok, puzzle, stratégiai, fejtörő, multiplayer játékok is elérhetők.
A gyerekeknek szóló alkalmazások közül a Da Vinci Kids azért egyedülálló, mert kizárólag edukációs jellegű multimédiás tartalmakat kínál, ezek segítségével pedig a gyerekek készségei is fejleszthetők, mint a problémamegoldás, kritikai érzék, kíváncsiság, kódolás, kreativitás vagy akár az érzelmi intelligencia.
Az app motorját házon belül fejlesztették, alapja a díjnyertes Azoomee app volt. A fejlesztés több hónapot vett igénybe, s a streameléstől kezdve a belépési mezőn keresztül a személyre szabott navigáció kialakításáig számos területet érintett.
„A gyerekeknek szóló digitális élmények tapasztalt megalkotói vagyunk, s tudjuk, hogyan lehet maximalizálni a szórakozást, miközben ugyanakkora hangsúlyt fektetünk a tanulás megszerettetésére és a gyerekek fejlesztésére.” – mondja Estelle Lloyd, a Da Vinci - Azoomee elnöke. „Olyan komplex, fejlesztő, mégis érdekes edukációs tartalmat hoztunk létre, mely kiváló tanítást segítő program a tanároknak, bárhol, bármikor elérhető játékos ismeretterjesztő tartalom a gyerekeknek, és nem utolsó sorban jó eszköz a szülők kezében a családi élménygyűjtésre. Alapvető azokban a családokban, ahol komolyan veszik a gyermek fejlesztését.” – teszi hozzá.
Az alkalmazást 7 napos próbaidőszakkal mindenki kipróbálhatja erről a linkről: https://davincikids.onelink.me/ZvWH/dd1f0c02