Kapcsolódó cikkek
- Online kutatás készült az on demand audió médium itthoni hallgatási szokásairól 2020. október 18.
- Elindult a MAGENTA Podcast 2020. március 18.
- Podcast-sorozatot indít a Telenor 2020. március 12.
- Podcastot indít a KLM 2018. március 20.
- Hiánypótló gamer podcast-sorozatot indít a Microsoft 2017. július 24.
Legfrissebb híreink
- Nagy felbontás, gyors sebesség és MI-alapú képfelismerés
- A Sony bejelenti az első G Master F2-es rekesznyílású standard zoomobjektívet
- T-esport Bajnokság: Európa legjobbjai mérkőztek meg a hétvégi budapesti döntőn
- Idén az üvegfalak áttöréséről szól a telekom ünnepi kampánya
- A Samsung különleges megoldásait díjazták
Elindult hazánk első podcastokra szakosodott sales house-a!
Elkezdte működését hazánk első podcastokra szakosodott sales house-a, a Betone Network. A hálózat úttörőként fogja össze a legjobb hazai audióműsorokat és azok felületeinek kizárólagos értékesítésével foglalkozik. A sales house égisze alá így a Betone Studio zászlóshajó műsorai, az Egyszer lent, a Lapozz a 99-re!, a Felforgatók, valamint a To-do list mellett már olyan népszerű produkciók is tartoznak, mint a Szertár, a Hihetetlen Történelem, a Vénusz Projekt, a Mit lépnél, az Igenek és nemek, valamint a Keleten-Nyugaton.
Magyarországon is egyre népszerűbb a podcast médiatípus, és évről évre színvonalasabb produkciók készülnek, éppen ezért a hirdetőkben is megfogalmazódott a prémium audió hirdetési lehetőségek iránti kereslet.
„A Betone Network létrehozásával egy újabb lépést tettünk a fenntartható podcast médiapiac felé. A célunk az, hogy jó minőségű műsorokkal havi egymillió meghallgatást érjünk el és segítsük a podcastereket, hogy arra koncentrálhassanak, amiben a legjobbak: a tartalomgyártásra. Illetve ezen a prémium felületen szeretnénk megvalósítani a márkák kreatív elképzeléseit. Hiszünk abban, hogy ha összekötjük a feleket, abból menő dolgok jöhetnek létre” – mondta el Hampuk Richárd, a sales house egyik alapítója.
A Betone Network portfoliójába a Betone Studio gyártásában készülő Egyszer lent, a Lapozz a 99-re!, a Felforgatók, valamint a To-do list mellett olyan népszerű podcastek kerültek, mint a Szertár, a Hihetetlen Történelem, a Vénusz Projekt, a Mit lépnél, az Igenek és nemek, valamint a Keleten-Nyugaton. Az Egyszer lent podcast Lovas Rozival 2019-ben a Content + Marketing Award Arany elismerését nyerte el a Generali podcast-szponzorációjával. A hálózat többek között az ezekből szerzett tapasztalatokkal szeretné segíteni podcastereit, illetve a hirdetők igényeinek professzionális kielégítésében nyújt támogatást.
A sales house kizárólagosan értékesíti a fentebb említett műsorok felületeit és a szponzorációs beégetett hirdetések mellett – hazánkban elsők között – dinamikus promóciós megoldásokat is képes a műsorok környezetében megjeleníteni. Fontos azt is kiemelni, hogy a Betone Networkhöz tartozó produkciók hallgatottságát az IAB USA sztenderdjei szerint mérik.