Legfrissebb híreink
- Hogyan forradalmasítják a szoftverek és a mesterséges intelligencia az érzékelőket?
- Díjazta a BOOX e-olvasóját a TIME magazin
- Friss adatok: az internet és a tévézés is az ünnepek szerves része volt
- Az LG és a Microsoft együttműködik az otthoni AI kiépítésében
- A CES-en mutatta be legújabb ablakvetítési technológiáját a Continental
Hogyan lesz hatékony az online marketing?
Nem új keletű dolog az, hogy vállalkozóként hírt adjunk termékünkről, ha nem ismertetjük meg a lehetséges vásárlókkal, bizony nem is lesz eladásunk, vagy nem megfelelő mértékben. A tévében és az újságban kevesebb a hirdetési lehetőség, ráadásul jóval költségesebb, mint egy internetes hirdetés.
Mit tehet a vállalkozó, ha szeretné ismertté tenni a cégét?
Persze vannak olyan típusú vállalkozások, ahol egymásnak adják a kilincset a vevők és hónapokra előre be vannak táblázva. Egy kisebb vállalkozás, például webshop esetében már más a helyzet.
Minden, az oldalra betévő potenciális vásárlóért erőfeszítéseket kell tenni. Lehet ezt úgy is, hogy maga a vállalkozás intézi a reklámozást, de kár lenne kihagyni a Toptarget online marketing ügynökség kínálta lehetőség kipróbálását legalább egy rövid időszakra.
Marketinges házon belül
„Inkább megoldjuk házon belül!” - hangzik a mondat több cégvezetőtől. Mi lehet ennek az oka? Felfedezhető egy alapvető bizalmatlanság a marketing ügynökségekkel szemben, a vezető fél attól, hogy kiveszik a kezéből az irányítást és néha előfordul az is, hogy nem bízik a tudásukban, hiszen „kattintgatni mindenki tud”.
Financiális okok is szerepet játszhatnak abban, ha a döntéshozó házon belüli kívánja megoldalni a hirdetéskezelést. Ilyen módon ugyanis csak a hirdetés árát kell kifizetni a szolgáltatóknak (pl. Google, Facebook, Instagram) az ügynökségi díjat megspórolja.
Akire rábízzák ezt a feladatot - sőt sokszor maga a cégvezető végzi! - nem tud eredményt felmutatni, próbálkozások vannak, túlköltések, mérési hibák, túl óvatos kísérletezések, mivel nincs elegendő tapasztalata és képzettsége.
Az online marketing ügynökség nyújtotta előnyök
A legfontosabb előny az a professzionalitás, pláne ha olyan ügynökséget választunk, amelyik az online piacra szakosodott. Ismerik a szakma csínját-bínját. A hirdetési kampányokat gyorsan és hatékonyan fel tudják futtatni, célirányosan építkeznek, több kampánytípust is képesek egyszerre menedzselni, mivel az ügynökség munkatársai csak ezzel foglalkoznak.
A marketing iroda csapatban dolgozik, ezért megvan bennük a kapacitás, hogy összetettebb feladatokat is elvégezzenek, például programozási, grafikai, SEO szövegírási munkákat, esetleg honlapkészítést vagy annak szakszerű frissítését. A szolgáltatás folyamatosságáért felelősséget vállalnak, a személyi állományban bekövetkező esetleges változás nem befolyásolja azt.
A kampány során kinyert adatok elemzésében, a tendenciák felállításában is segítséget nyújtanak, ami a cég jövőjére, növekedésére pozitív hatással van.
Az online értékesítésre szakosodott marketing ügynökségekre lehetőségként kell tekinteni, akik a vállalkozó sikerének a pártján állnak. Olyan anyagi befektetés ez, amely megtérül és ezáltal a növekedést szolgálja, legyen szó egy néhány fős vagy több tucat munkavállalót alkalmazó vállalkozásról.