Legfrissebb híreink
- Helyezd át zökkenőmentesen Google Fotóidat az ASUSTOR NAS-odra!
- Az LG OLED tévéinek legfontosabb AI és személyreszabhatósági innovációi mutatkoznak be az új QNED TV-modellekben
- Több újdonsággal is okosóráira irányította a figyelmet idén a Huawei
- A Samsung az AI segítségével feljavítja a karácsonyi filmeket
- Az LG nyílttá tette a ThinQ API-t
Tippek a tartalommarketing hatékonyságának növeléséhez
A tartalommarketing létjogosultságát ma már senki nem kérdőjelezheti meg, hiszen az online jelenlét általánossá vagy inkább kötelezővé válásával, a keresések számának megugrásával egyértelmű, hogy értékes és releváns tartalmakkal lehet kitűnni a tömegből.
A hasznos információk növelik a vállalkozások versenyképességét, hiszen a potenciális vásárlók ezeket keresik, a cégek pedig ezek révén szerezhetnek tekintélyt, építhetnek bizalmat, hogy növeljék a Google rangsorolásukat, illetve végső soron a bevételeiket. Annak érdekében, hogy ez a módszer biztosítani tudja a megfelelő leadeket, ismerni kell a legújabb trendeket, ami még a marketing szakembereknek is nehéz, de a legfontosabb tartalommarketing tippek segítségével nem lehetetlen. Lássuk, hogy érdemes csinálni!
A stratégia fontossága
A tartalommarketing is csak akkor működhet sikeresen, ha rendelkezésre áll egy stratégia, amely meghatározza, hogy kit szeretnénk megnyerni, illetve egy terv, amely alapján következetesen olyan tartalmakat hozunk létre, amely vonzó a célcsoport számára. Az eredmény pedig magasabb számú potenciális vásárló elérése és több eladás.
A tartalommarketing célja egy közönség felépítése és az ideális ügyfelek megnyerése a tartalom - videók, blogbejegyzések, bejegyzések stb. - közzététele és népszerűsítése révén. Hatékonysága annak függvénye, hogy hogyan optimalizáljuk a tartalom típusát, a megjelenés gyakoriságát, a tartalmi ötleteket és témákat, valamint a munkafolyamatot.
Miért kell a tartalommarketing?
A tartalommarketing lehetővé teszi a termékek vagy szolgáltatások megismertetését, növeli a márka ismertségét. Az emberek a problémáikra keresnek választ, így ha ismerjük ezeket, meg tudjuk adni nekik, amire vágynak, vagyis értékes és releváns információkat. Ezáltal elégedettek lesznek, bíznak bennünk, ami segíti az elköteleződést, és végső soron azt, hogy vásárlóvá váljanak akár újra és újra.
Érdemes különböző, a célközönség által leggyakrabban használt platformokon egyaránt kapcsolódni hozzájuk, hiszen így növeljük az esélyünket, megkerülhetetlenek leszünk.
A tartalommarketing csatornái
Amire minden vállalkozásnak szüksége van, az egy hatékony blog, amely hasznos, megfizethető, SEO-barát, és legfőképp alkalmas a szakértelmünk megcsillogtatására, és edukálhatjuk vele a célközönséget. Az infografika az üzenet gyors átadására alkalmas, figyelemfelkeltő és megjegyezhető, valamint a SEO szempontból is hasznos.
A videómarketing összetett audiovizuális eszköz, a felhasználók által a legkedveltebb, több konverziót hozhat, mint a szöveges tartalom, így a vállalkozások részéről kihagyhatatlan. A szórakoztató és egyben informatív podcast révén még több embert érhetünk el.
És az e-mail marketingről sem szabad megfeledkezni, amely bár régi, még ma is az egyik leghatásosabb és legolcsóbb fegyver a bizalom kiépítésére.
A tartalommarketing túlmutat a szövegíráson, ugyanis a közösségépítésre összpontosít, ezért a siker érdekében érdemes alkalmazni.