Idén az üvegfalak áttöréséről szól a telekom ünnepi kampánya

Kütyü Magazin - 2024. november 19.

Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő sokféle gátat legtöbbször mi magunk teremtjük meg, és hogy tudatos igyekezettel ugyanolyan egyszerűen lebonthatjuk őket – sokszor éppen a hétköznapok innovációi által – mint amilyen észrevétlenül felépültek. 

A Telekom idei karácsonyi filmjének központi eleme egy jól ismert ünnepi motívum, a hógömb, mely miközben megidézi a mesevilágot, a buborékhatás tökéletes szimbóluma: belülről nézve kompakt, lezárt univerzum, kívülről viszont először a határai tűnnek szembe. A mai polarizált világban számtalan ilyen buborék vesz minket körül. Ezek az egymástól elválasztó falak nem csak a külvilágban, hanem a kisebb közösségekben, akár családokon belül is jelen lehetnek. Láthatatlan, de mégis érzékelhető falakat emelnek körénk az előítéleteink, a hiedelmeink, a korosztályonként különböző tájékozódási csatornák, és a digitális tudásunkban meglévő különbségek is. Ezeknek az áthidalására bíztat a Telekom az idei karácsonyi kampányában.

A tíz országban futó film – a pozsonyi MUW Saatchi&Saatchi munkája –november folyamán mutatkozott be Szlovákiában, majd Ausztrián, Horvátországon, Montenegrón, Észak-Macedónián, Németországon, Lengyelországon, Románián és Csehországon keresztül érkezett Magyarországra.

„Az idei karácsonyi kampányunkkal szeretnénk az emberek figyelmét felhívni a korlátok lebontásának a fontosságára, hogy legyenek bátrak, merjenek kilépni a megszokott rutinból és ismerjenek meg új dolgokat. Meggyőződésünk, hogy ezáltal egymáshoz is közelebb kerülünk, amivel többek leszünk. Felelős márkaként azért dolgozunk, hogy digitális megoldásokkal segítsük a különbségek áthidalását és az előrelépést egyéni, közösségi és országos szinten is. Hiszünk benne, hogy mindez egyszerre szolgálja az erősebb társadalmi kohéziót, és az előrelépést a mindennapok valamennyi területén. Digitális szolgáltatóként küldetésünk, hogy eszközökkel, szolgáltatásokkal, technológiákkal vagy akár az edukáció révén mindenkit hozzásegítsünk az általa érzékelt akadályok leküzdéséhez” – emelte ki Pereszlényi Zoltán, a Telekom kereskedelmi vezérigazgató-helyettese.

A filmben két különböző világban élő, egymástól üvegfallal elválasztott kislány barátsága elevenedik meg, ami akár napjaink metaforája is lehet. A történet egyszerre időtlen és nagyon aktuális üzenete, hogy ha egy pillanatra megállunk és körbe nézünk, megtalálhatjuk a módját, hogy túllépjünk a saját határainkon – hiszen mindannyian egy korlátok nélküli világban szeretnénk élni. 

 

 

„Újszerű megközelítésekre, a digitalizáció révén megvalósuló társadalmi innovációkra van szükség, hogy a korlátainkat meghaladjuk, és hogy a technológia kínálta lehetőségek mindenkihez eljussanak. Egyre inkább jelen van az eltérő digitális tudásból adódó különbség, lemaradás. A technológia rohamosan fejlődik és abban, ki mennyire tud vele együtt haladni, vannak különbségek kor, végzettség, vagy akár lakóhely alapján, amelyek mind-mind korlátokat jelenthetnek. Digitális vállalatként ezeknek az akadályoknak az áthidalásában szeretnénk segítséget nyújtani. Ennek az attitűdnek a kulcsfogalma a Telekomnál a tuning: nem egyszerűen digitális megoldásokat jelent, hanem cselekvő, együttműködő, az egyedi szükségletekre reagáló hozzáállást. Elkötelezettek vagyunk abban, hogy naponta megmutassuk, hogy lehetséges a körülöttünk lévő, a fizikai valóság helyett sokkal inkább csak a tudatunkban létező korlátok lebontása” – fogalmazott Szabó Béla, a Telekom márkakommunikációs igazgatója.

A legfejlettebb, például 5G-képes készülékek megvásárlását megkönnyítő kedvezmények éppúgy ebbe – a fejlődést, tuningot támogató – körbe tartoznak, mint a fiatalok kibontakozásának teret adó Telekom Kraft, az új karrierurakat megnyitó Kickstart gyakornoki program, a kisvállalkozások digitális tuningját szolgáló Hello Biznisz, a családi mindennapokat megkönnyítő Hello Szülő, vagy a generációs párbeszédet elősegítő Netrevalók program. 

Ugyanígy hasonló célkitűzéseket követ a Telekom ügyfeleknek most megnyíló lehetőség is: a Magenta Moments, a Telekom kedvezményprogramjának felhasználói számára november 25-től elérhető a Perplexity mesterséges intelligencia alapú kereső egy éven át való díjmentes használata. A prémium előfizetést minden Magenta Moments tag aktiválhatja a Telekom applikációban november 25. és február 28. között.  

A meghitt ünneplést és a felhőtlen kikapcsolódást szolgálja a december 2. és 31. között a Telekom alkalmazásban elérhető Magenta Momentsen keresztül bármikor bekapcsolható öt napra szóló korlátlan adatforgalom, a szintén a kedvezményprogramban elérhető nyereményjátékok, ünnepi ajánlatok, az akár készülékvásárlásra is használható ünnepi kedvezmények sora, valamint az adventi időszakban ingyenesen, illetve féláron elérhető filmkínálat is. A Telekom karácsonyi filmjének premierjével egyidőben jelennek meg idehaza a kampány üzeneteit erősítő tartalmak óriásplakáton, digitális és a közösségi médiában, illetve az üzletekben egyetlen, közös célt szolgálva: hogy az idei karácsony valóban a korlátok lebontásának ünnepe legyen. 

A hazai reklámfilm: 

 

 

Kulcsszavak: Magyar Telekom, kampány
Vissza