Új arculattal érkezik a D-Ügyfélkapu a DIGI ügyfeleinek

Kütyü Magazin - 2025. április 1.

2025. január 1-jétől One márkanév alatt nyújtja szolgáltatásait a DIGI Távközlési és Szolgáltató Kft., ugyanakkor jogilag csak az év második felében olvad be a One Magyarország Zrt.-be. A társaság a márkahasználati jogokra vonatkozó szerződésének megfelelően kivezeti a DIGI nevet és márkaelemeket, azonban a cég neve egyelőre változatlan marad.

Ennek részeként a DIGI ügyfelei 2025. március 31-től D-Ügyfélkapu néven, megújult One-os arculattal érhetik el a korábbi DIGI Ügyfélkapu alkalmazást. A változással kapcsolatban a felhasználóknak nincs más teendőjük, mint elfogadni a legújabb szoftverfrissítést, amely Android és iOS operációs rendszereken is automatikusan megjelenik. 

A D-Ügyfélkapu applikáció az elődjéhez hasonlóan ügyintézési lehetőséget biztosít a DIGI-vel 2025. január 1. előtt szerződött regisztrált ügyfeleknek. Az applikációban befizethetik, megtekinthetik és letölthetik számláikat, ellenőrizhetik a mobilos egyenlegüket. 

 

English Summary

Starting January 1, 2025, DIGI Távközlési Kft. will operate under the One brand name, although the legal merger with One Magyarország Zrt. will happen later in the year. As part of this change, DIGI’s customers will access the updated D-Customer Portal app, with a new One branding, from March 31, 2025. Users will only need to accept the latest software update, which will be automatically available on Android and iOS, to continue managing their accounts and services as before.

 

Vissza