Kapcsolódó cikkek
- Elindult a MÁV+: Az új mobilalkalmazás már elérhető 2025. április 1.
- A legjobb alkalmazások bolondok napjára 2025. április 1.
- Úton az éles indulás felé: a MÁV+ app bétatesztjének eredményei 2025. március 27.
- Technogym: Ezek az év legfontosabb fitneszirányzatai 2025. március 24.
- 1500 felhasználó teszteli az új MÁV+ appot 2025. március 19.
- A One egységesíti az inflációkövető díjkorrekcióját 2025. február 18.
- Digitális szabadulószoba a biztonságos internethasználatért 2025. február 15.
- Új ajándékozás funkció a Wolton Valentin-napra 2025. február 13.
- Tavaszi kalandok a legjobb alkalmazásokkal 2025. február 8.
- Megérkezett a One Magyarország: minden, amit az ügyfeleknek tudni érdemes 2025. január 2.
Új arculattal érkezik a D-Ügyfélkapu a DIGI ügyfeleinek

2025. január 1-jétől One márkanév alatt nyújtja szolgáltatásait a DIGI Távközlési és Szolgáltató Kft., ugyanakkor jogilag csak az év második felében olvad be a One Magyarország Zrt.-be. A társaság a márkahasználati jogokra vonatkozó szerződésének megfelelően kivezeti a DIGI nevet és márkaelemeket, azonban a cég neve egyelőre változatlan marad.
Ennek részeként a DIGI ügyfelei 2025. március 31-től D-Ügyfélkapu néven, megújult One-os arculattal érhetik el a korábbi DIGI Ügyfélkapu alkalmazást. A változással kapcsolatban a felhasználóknak nincs más teendőjük, mint elfogadni a legújabb szoftverfrissítést, amely Android és iOS operációs rendszereken is automatikusan megjelenik.
A D-Ügyfélkapu applikáció az elődjéhez hasonlóan ügyintézési lehetőséget biztosít a DIGI-vel 2025. január 1. előtt szerződött regisztrált ügyfeleknek. Az applikációban befizethetik, megtekinthetik és letölthetik számláikat, ellenőrizhetik a mobilos egyenlegüket.
English Summary
Starting January 1, 2025, DIGI Távközlési Kft. will operate under the One brand name, although the legal merger with One Magyarország Zrt. will happen later in the year. As part of this change, DIGI’s customers will access the updated D-Customer Portal app, with a new One branding, from March 31, 2025. Users will only need to accept the latest software update, which will be automatically available on Android and iOS, to continue managing their accounts and services as before.