Egy nap mobilhálózat nélkül – animációs kisfilm a CETIN-től

Kütyü Magazin - 2025. június 3.

A CETIN Hungary kampányának központi eleme egy rövid videó, amely szemléletesen bemutatja, hogyan változna meg a mindennapi életünk mobilhálózati infrastruktúra nélkül.

A CETIN Hungary Magyarország első számú mobiltávközlési infrastruktúra-szolgáltatója, amely tulajdonolja és üzemelteti az ország egyik legkiterjedtebb távközlési hálózatát – mintegy 4050 bázisállomással és az ezekhez kapcsolódó aktív és passzív infrastruktúrával. A cég kulcsszerepet játszik a digitális életünk zavartalan működtetésében, ugyanakkor a szélesebb közvélemény, illetve a leendő munkavállalók körében még kevésbé ismert.

A CETIN olyan területeken keres szakembereket, ahol rendkívül nagy a verseny, nemcsak hazai, hanem nemzetközi szinten is. Ezért a vállalat úgy döntött, hogy tudatosabb és erőteljesebb munkáltatói márkaépítésbe kezd, melynek célja a cég ismertségének növelése, valamint annak bemutatása, milyen fontos szerepet tölt be a digitális világ működtetésében.

 

 

A CETIN belső felmérései szerint a munkatársak nagyra értékelik, hogy munkájuknak kézzelfogható, társadalmilag is hasznos eredménye van – hiszen a cég nélkül nem létezne a mai értelemben vett telekommunikáció. Emellett fontos számukra a szakmai kihívásokat tartogató, összetett feladatok megoldása, a támogató munkahelyi közösség, az innováció iránti nyitottság, a csapatmunka és a tudásmegosztás, valamint a barátságos, befogadó légkör is.

A kampányvideó ezekre az értékekre épül. Élő szereplőkkel és animációval készült, és egy átlagos nap történetén keresztül – Gábor szemszögéből – mutatja be, milyen lenne az élet mobiltávközlési háttér nélkül. Ugyanakkor azt is érzékelteti, milyen értékeket képvisel a CETIN Hungary munkáltatóként.

A videó elérhető a következő linken: https://youtu.be/54_LAAWd5Cg, valamint a CETIN karrieroldalán: https://www.cetin.hu/karrier. A kampányt a vállalat saját felületein és közösségi média csatornáin keresztül is aktívan támogatja.

 

English Summary

The CETIN Hungary employer branding campaign centers around a short video that illustrates what everyday life would look like without mobile infrastructure. As the country's leading mobile telecommunications infrastructure provider, CETIN operates a nationwide network with over 4,000 base stations. Despite its crucial role in enabling our digital lives, the company is still relatively unknown to the broader public and potential employees. The campaign aims to raise awareness of CETIN's societal value, workplace culture, and the impact of its work through engaging storytelling and relatable scenarios.

 

Vissza