Kapcsolódó cikkek
- Februárban is csökkent a mobil-előfizetők száma hazánkban 2012. március 23.
- Nyári 5G élmény minden Telekomos ügyfél számára 2025. június 2.
- Filmek, sorozatok, játékok és zenék egy helyen – csak az LG Streaming heteken 2025. május 20.
- Gyors mobilnet, több szabadidő: ennyit számít a sebesség a hétköznapokban 2025. május 14.
- Ne csak éld meg, örökítsd is meg – A HONOR 400 Lite mindig készen áll 2025. április 29.
- 5G és IoT: Hogyan alakítják a jövő telekommunikációját? 2025. április 5.
- A Yettelé a leggyorsabb mobilinternet Magyarországon 2025. március 11.
- A cseheknél segít 5G-hálózatot kialakítani az Ericsson 2020. november 25.
- A Common Criteria szerint megbízhatóak a Huawei 5G-termékei 2020. május 25.
- Tovább csökkenhetnek a külföldi telefonálás díjai 2012. február 29.
Legfrissebb híreink
- Amazon Q: MI-alapú asszisztens fejlesztőknek és üzleti felhasználóknak
- A kvantumtechnológia kihívásai és az adatbiztonság jövője
- Ez a magyar mobilapp forradalmasítja a telefontoktervezést
- Egy nap mobilhálózat nélkül – animációs kisfilm a CETIN-től
- AI-forradalom a zsebben – berobbant a HONOR 400 széria
Egy nap mobilhálózat nélkül – animációs kisfilm a CETIN-től

A CETIN Hungary kampányának központi eleme egy rövid videó, amely szemléletesen bemutatja, hogyan változna meg a mindennapi életünk mobilhálózati infrastruktúra nélkül.
A CETIN Hungary Magyarország első számú mobiltávközlési infrastruktúra-szolgáltatója, amely tulajdonolja és üzemelteti az ország egyik legkiterjedtebb távközlési hálózatát – mintegy 4050 bázisállomással és az ezekhez kapcsolódó aktív és passzív infrastruktúrával. A cég kulcsszerepet játszik a digitális életünk zavartalan működtetésében, ugyanakkor a szélesebb közvélemény, illetve a leendő munkavállalók körében még kevésbé ismert.
A CETIN olyan területeken keres szakembereket, ahol rendkívül nagy a verseny, nemcsak hazai, hanem nemzetközi szinten is. Ezért a vállalat úgy döntött, hogy tudatosabb és erőteljesebb munkáltatói márkaépítésbe kezd, melynek célja a cég ismertségének növelése, valamint annak bemutatása, milyen fontos szerepet tölt be a digitális világ működtetésében.
A CETIN belső felmérései szerint a munkatársak nagyra értékelik, hogy munkájuknak kézzelfogható, társadalmilag is hasznos eredménye van – hiszen a cég nélkül nem létezne a mai értelemben vett telekommunikáció. Emellett fontos számukra a szakmai kihívásokat tartogató, összetett feladatok megoldása, a támogató munkahelyi közösség, az innováció iránti nyitottság, a csapatmunka és a tudásmegosztás, valamint a barátságos, befogadó légkör is.
A kampányvideó ezekre az értékekre épül. Élő szereplőkkel és animációval készült, és egy átlagos nap történetén keresztül – Gábor szemszögéből – mutatja be, milyen lenne az élet mobiltávközlési háttér nélkül. Ugyanakkor azt is érzékelteti, milyen értékeket képvisel a CETIN Hungary munkáltatóként.
A videó elérhető a következő linken: https://youtu.be/54_LAAWd5Cg, valamint a CETIN karrieroldalán: https://www.cetin.hu/karrier. A kampányt a vállalat saját felületein és közösségi média csatornáin keresztül is aktívan támogatja.
English Summary
The CETIN Hungary employer branding campaign centers around a short video that illustrates what everyday life would look like without mobile infrastructure. As the country's leading mobile telecommunications infrastructure provider, CETIN operates a nationwide network with over 4,000 base stations. Despite its crucial role in enabling our digital lives, the company is still relatively unknown to the broader public and potential employees. The campaign aims to raise awareness of CETIN's societal value, workplace culture, and the impact of its work through engaging storytelling and relatable scenarios.