Kapcsolódó cikkek
- Az LG rádiója nemcsak szórakoztat, de össze is kapcsol 2025. július 2.
- Az LG QNED evo széria új korszakot nyit az LCD tévék világában 2025. április 30.
- Az LG forradalmasítja a légkondicionálók világát 2025. március 12.
- A háztartási gépek okosabbak, mint valaha 2025. március 4.
- Az LG mesterséges intelligenciát épített legújabb légkondicionálójába 2025. január 30.
- Az LG és a Microsoft együttműködik az otthoni AI kiépítésében 2025. január 10.
- Forradalmi OLED evo termékcsalád az LG-től a 2025-ös CES-en 2025. január 8.
- Az LG OLED tévéinek legfontosabb AI és személyreszabhatósági innovációi mutatkoznak be az új QNED TV-modellekben 2024. december 21.
- Új jövőképet mutat be az LG 2024. január 9.
- Az LG „okosotthon-ügynöke” magától közlekedik, tanul, és még beszélget is velünk 2023. december 30.
Legfrissebb híreink
- A hardvertitkosítás új szintje – Bemutatkozik a Kingston D500S
- Az LG AI-filmje a holnap otthonát idézi
- Lencsevégre kapott kitartás – Egy történet képekben és filmkockákban
- Fotózz Huawei-jel, és mutasd meg a világnak – elindult az XMAGE Awards 2025
- A hagyományos írás élménye AI-alapú kényelemmel kombinálva
Az LG AI-filmje a holnap otthonát idézi

Az LG Electronics (LG) bemutatta legújabb imázsfilmjét „Less Artificial, More Human” címmel, amely arra ösztönzi a nézőket, hogy fedezzék fel, hogyan teszi gazdagabbá és harmonikusabbá a mindennapokat az LG gondoskodó, emberközpontú mesterséges intelligenciája. A kisfilm a 2023 augusztusában indult globális Life's Good kampány része, amelynek célja, hogy világszerte hangsúlyozza az optimizmus erejét.
Az LG elkötelezett amellett, hogy termékein és szolgáltatásain keresztül – valamint márkakommunikációjában is – hitelesen közvetítse az „Az élet szép” üzenetet, és ezáltal új szintre emelje a felhasználói élményt. A mesterséges intelligencia egyre szélesebb körű jelenléte mellett a vállalat arra törekszik, hogy innovációi fókuszában mindig az ember álljon, a technológia pedig személyesebb, élményalapú kapcsolatot teremtsen a felhasználókkal.
Az új kampányfilm bemutatja, hogyan teszik az LG AI-megoldásai különlegesebbé, zökkenőmentesebbé és nyugodtabbá a hétköznapokat. A vállalat célja, hogy túllépjen a pusztán technikai megközelítéseken, és olyan mélyebb, tartalmasabb interakciókat hozzon létre, amelyek valódi értéket teremtenek az emberek életében.
A kisfilm egy család hétköznapi otthoni életének jeleneteivel indul, ahol az LG intelligens megoldásai szinte észrevétlenül segítenek – alkalmazkodva az egyéni igényekhez, megkönnyítve a napi rutinfeladatokat. Legyen szó például egy finom emlékeztetőről, hogy ne felejtsük otthon az esernyőt, vagy a világítás automatikus lekapcsolásáról, amikor a ház kiürül – a technológia csendes támogatást nyújt, hogy több idő jusson a nyugalomra és az együttlétre.
A történet folytatásában bepillantást nyerhetünk egy munkahelyi környezetbe is, ahol az LG AI-megoldásai segítenek kiegyensúlyozott belső klímát teremteni optimális levegőminőséggel és hőmérséklet-szabályozással, hozzájárulva a komfortosabb munkavégzéshez.
„Márkánk fókuszában nem csupán az AI-technológia áll, hanem az is, hogy ezek az innovációk hogyan javítják valóban a felhasználók mindennapi életét” – nyilatkozta Kim Hyo-eun, az LG alelnöke és a márkamenedzsment divízió vezetője. „A kampány célja, hogy megmutassa, az LG gondoskodó intelligenciája hogyan válik a hétköznapok természetes részévé – kényelmet, nyugalmat és könnyed kapcsolódást biztosítva az emberek számára.”
A globális kampány elsőként az Egyesült Királyságban, Németországban, Brazíliában, Mexikóban és Ausztráliában indult el, mára pedig Magyarországra is megérkezett.
English Summary
LG Electronics has released a new brand film titled “Less Artificial, More Human” as part of its global Life’s Good campaign, which promotes optimism and meaningful human experiences. The film highlights how LG’s caring AI technology seamlessly integrates into daily life, enhancing comfort, peace of mind, and personal connection. From simplifying household routines to creating balanced work environments, the AI solutions are designed to adapt intuitively to users' needs. LG aims to go beyond technology-centered innovation by placing people and their everyday experiences at the heart of its AI development. The campaign reflects LG’s commitment to delivering a more human, empathetic approach to smart living.