Legfrissebb híreink
- Játék, munka, kreativitás – A Lenovo AI-alapú eszközei újradefiniálják a mindennapokat
- Vidd magaddal a bulit – Hordozható erőmű a Samsungtól
- TCL az IFA 2025-ön: jövőformáló technológia és olimpiai élmények
- Ultravékony, ultragyors, ultrakreatív – ez a Galaxy Tab S11 Ultra
- Indul a Xiaomi új TV-kampánya ajándék robotporszívóval
Tömeges sms küldő rendszer a Vodafone-nál

A széles ügyfélkörrel vagy sok munkatárssal rendelkező kis és közepes
cégek számára nyújthat hasznos megoldást az új, interneten keresztül
elérhető Vodafone szolgáltatás. E cégek üzeneteiket egyszerűen és
gyorsan, akár időzítve is megküldhetik a partneradatbázisukban szereplő
mobiltelefonokra. A jól használható marketingeszköz révén a vállalatok
növelhetik forgalmukat, és szorosabban tarthatják a kapcsolatot meglevő
ügyfélkörükkel. A szolgáltatás mindhárom hazai mobil operátor által
üzemeltetett mobilszámra lehetővé teszi az SMS küldést.
„Megbízónk fontos elvárása volt, hogy egy kipróbált, robosztus, megbízható rendszerrel szolgálhassa ki vállalati ügyfeleit. Az általunk szállított alkalmazást – amelyet a felhasználók egy online kezelőfelületen is elérhetnek – ilyen, akár több százezer SMS-t is kezelő ipari megoldásként fejlesztettük. Rendszerünk lehetővé teszi, hogy nagyszámú, személyre szabott üzenetet könnyedén, webes környezetben küldhessünk ki, majd a kampány hatékonyságát ábrák, grafikonok segítségével elemezzük.” - mondta el Dankó Sándor, az ITware Kft. ügyvezető igazgatója.
A nemzetközi tapasztalatok szerint az üzenetek címzettjeit személyes módon, mobiltelefonjukon megszólító SMS-ek jól használhatók a vállalati külső és belső kommunikációban egyaránt. Különösen a kis és közepes méretű cégeknek lehet kitűnő marketing eszköz az online tömeges SMS küldés, amelyeknek ily módon nincs szükségük egyszeri, nagy összegű szoftver, ill. szolgáltatás megvásárlására. Az ügyfelek értesítése, a termékekkel kapcsolatos hírek közvetítése és a promóciók kivitelezése azok a területek, ahol talán a leginkább költséghatékony eszköznek bizonyulhat a szolgáltatás. Ugyanakkor a külső kommunikáció mellett a munkatársakkal történő kapcsolattartást is megkönnyítheti az alkalmazás, hiszen egy gombnyomással küldhető sürgős információ a cégnél dolgozó személyeknek, vagy értesíthetők a kollégák az aktuális hírekről.
„Megbízónk fontos elvárása volt, hogy egy kipróbált, robosztus, megbízható rendszerrel szolgálhassa ki vállalati ügyfeleit. Az általunk szállított alkalmazást – amelyet a felhasználók egy online kezelőfelületen is elérhetnek – ilyen, akár több százezer SMS-t is kezelő ipari megoldásként fejlesztettük. Rendszerünk lehetővé teszi, hogy nagyszámú, személyre szabott üzenetet könnyedén, webes környezetben küldhessünk ki, majd a kampány hatékonyságát ábrák, grafikonok segítségével elemezzük.” - mondta el Dankó Sándor, az ITware Kft. ügyvezető igazgatója.
A nemzetközi tapasztalatok szerint az üzenetek címzettjeit személyes módon, mobiltelefonjukon megszólító SMS-ek jól használhatók a vállalati külső és belső kommunikációban egyaránt. Különösen a kis és közepes méretű cégeknek lehet kitűnő marketing eszköz az online tömeges SMS küldés, amelyeknek ily módon nincs szükségük egyszeri, nagy összegű szoftver, ill. szolgáltatás megvásárlására. Az ügyfelek értesítése, a termékekkel kapcsolatos hírek közvetítése és a promóciók kivitelezése azok a területek, ahol talán a leginkább költséghatékony eszköznek bizonyulhat a szolgáltatás. Ugyanakkor a külső kommunikáció mellett a munkatársakkal történő kapcsolattartást is megkönnyítheti az alkalmazás, hiszen egy gombnyomással küldhető sürgős információ a cégnél dolgozó személyeknek, vagy értesíthetők a kollégák az aktuális hírekről.