Legfrissebb híreink
- Balaton-átúszás: 70%-kal több hívás és rekord adatforgalom a Yettel hálózatán
- Vékonyabb, könnyebb, tovább tart – Az összecsukható telefonok új sztárja
- Új mérce a hálózati védelemben: A Zyxel megfelel az EN 18031 szabványnak
- Zajmentes kommunikáció és okos portbővítés – két új Sandberg eszköz érkezik
- Négy játék, 100 000 euró, egy bajnok – kezdődik a T-esports 2025
Az iPad sikerére kíváncsi a Microsoft

A redmondi konszern a Facebook közösségi portálon indította útjára toborzó kampányát, melynek keretében olyan önkénteseket keresnek, akik vásároltak maguknak az Apple tábla PC-jéből, és hajlandóak volnának elmondani az azzal kapcsolatos véleményüket.
Az almás termékek sikerére tehát a konkurensek is kíváncsiak, s a szoftveróriás is fényt szeretne deríteni a rivális cég marketingstratégiájára, hogy tanulhasson abból. A jelentkezőknek egy július 16-21. közötti időpontban részt kellene venniük egy a redmondi konszern főhadiszállásán megrendezésre kerülő kutatáson, hogy válaszolhassanak a Microsoft-piackutatók kérdéseire. A felhívás szerint mintegy két órán keresztül faggatnák az önkénteseket, akik pénzbeli honoráriumban nem részesülnének, ám szolgálataikért kapnának egy hasznos ajándékot.
Az almás termékek sikerére tehát a konkurensek is kíváncsiak, s a szoftveróriás is fényt szeretne deríteni a rivális cég marketingstratégiájára, hogy tanulhasson abból. A jelentkezőknek egy július 16-21. közötti időpontban részt kellene venniük egy a redmondi konszern főhadiszállásán megrendezésre kerülő kutatáson, hogy válaszolhassanak a Microsoft-piackutatók kérdéseire. A felhívás szerint mintegy két órán keresztül faggatnák az önkénteseket, akik pénzbeli honoráriumban nem részesülnének, ám szolgálataikért kapnának egy hasznos ajándékot.