Legfrissebb híreink
- Az innováció élvonalában: díjnyertes Samsung készülékek az IFA-n
- PCIe Gen 5 SSD-k: a fenntartható adatközpontok új alapkövei
- Játék, munka, kreativitás – A Lenovo AI-alapú eszközei újradefiniálják a mindennapokat
- Vidd magaddal a bulit – Hordozható erőmű a Samsungtól
- TCL az IFA 2025-ön: jövőformáló technológia és olimpiai élmények
HTC minden egyes ügyfélre személyesen figyel oda
Ez a HTC emberközpontúságát hangsúlyozza: azt, hogy a vállalat
odafigyel a felhasználók igényeire, munka- és életstílusára, és ennek
megfelelő készülékeket gyárt.
"A szlogen (Quietly brilliant) jelentése: szerény módon cselekedni nagyszerű dolgokat, abban a hitben, hogy a legjobb dolgokat megtapasztalni, nem pedig elmagyarázni kell – mondta John Wang, a HTC Corporation vezető marketingigazgatója. – A YOU kampány tökéletesen megtestesíti a "quietly brilliant" filozófiáját, és a HTC-t mint vállalatot, újítót és partnert is kiválóan jellemzi."
A YOU kampány fő célja a széles körű, globális ismertség megalapozása, és a HTC egyedi márkaígéretének kifejtése: nálunk minden az ügyfélről (YOU) szól, nem pedig a készülékekről. A HTC a Los Angelesben működő Deutsch LA Inc. reklámügynökséggel együttműködve hozta létre a YOU kampányt, amely integrált médiacsatornákon – televízión, nyomtatott anyagokon, kültéri hirdetéseken és online tartalmakon – keresztül jut el az ügyfelekig. A kampány egészét áthatja a HTC dizájn terén mutatott kiválósága, a reklámfilmek pedig a HTC-okostelefonok egyedi funkcióit hangsúlyozzák majd ki.
"Eljutottunk arra a pontra, hogy valódi érzelmi kapcsolatba kerültünk a telefonjainkkal. Elmondható, hogy nap mint nap számos meghatározó személyes élményünk érkezik a telefonon keresztül, a kategória reklámjai mégis inkább a készülékek gyakorlati hasznosságát hangsúlyozzák – magyarázza Eric Hirshberg, a Deutsch LA társ-vezérigazgatója és vezető kreatív igazgatója. – A HTC dizájnfilozófiája rendkívül személyes. Teljesen egyedi felhasználói élményt nyújtó készülékeket gyártanak, ezért úgy véljük, szoros a kapcsolat az emberek telefonjaikkal kapcsolatban táplált érzelmei, és a HTC gyártási technológiái között."
A HTC a londoni székhelyű FigTree kreatív ügynökséggel együttműködve dolgozta ki a "quietly brilliant" márkapozicionálást. A "quietly brilliant" pozicionálást a HTC azon törekvése ihlette, hogy mindig az ügyfelet helyezik előtérbe, és forradalmi termékekkel, soha nem szűnő újító kedvvel vannak jelen a piacon. A HTC filozófiájának részeként a "quietly brilliant" pozicionálás a márkakommunikáció minden formájában és minden kritikus reprezentatív területen megjelenik majd.
"A világ legnagyszerűbb ötletei néha úgy kezdődnek, hogy firkálunk valamit egy szalvéta hátuljára – mondja Simon Myers, a Figtree vezérigazgatója. – A HTC új reklámimidzse a firkák vizuális nyelvét használva, egyszerű és emberközeli módon magyarázza el a HTC-készülékek szerényen zseniális funkcióit és előnyeit."
A YOU kampány fő célja a széles körű, globális ismertség megalapozása, és a HTC egyedi márkaígéretének kifejtése: nálunk minden az ügyfélről (YOU) szól, nem pedig a készülékekről. A HTC a Los Angelesben működő Deutsch LA Inc. reklámügynökséggel együttműködve hozta létre a YOU kampányt, amely integrált médiacsatornákon – televízión, nyomtatott anyagokon, kültéri hirdetéseken és online tartalmakon – keresztül jut el az ügyfelekig. A kampány egészét áthatja a HTC dizájn terén mutatott kiválósága, a reklámfilmek pedig a HTC-okostelefonok egyedi funkcióit hangsúlyozzák majd ki.
"Eljutottunk arra a pontra, hogy valódi érzelmi kapcsolatba kerültünk a telefonjainkkal. Elmondható, hogy nap mint nap számos meghatározó személyes élményünk érkezik a telefonon keresztül, a kategória reklámjai mégis inkább a készülékek gyakorlati hasznosságát hangsúlyozzák – magyarázza Eric Hirshberg, a Deutsch LA társ-vezérigazgatója és vezető kreatív igazgatója. – A HTC dizájnfilozófiája rendkívül személyes. Teljesen egyedi felhasználói élményt nyújtó készülékeket gyártanak, ezért úgy véljük, szoros a kapcsolat az emberek telefonjaikkal kapcsolatban táplált érzelmei, és a HTC gyártási technológiái között."
A HTC a londoni székhelyű FigTree kreatív ügynökséggel együttműködve dolgozta ki a "quietly brilliant" márkapozicionálást. A "quietly brilliant" pozicionálást a HTC azon törekvése ihlette, hogy mindig az ügyfelet helyezik előtérbe, és forradalmi termékekkel, soha nem szűnő újító kedvvel vannak jelen a piacon. A HTC filozófiájának részeként a "quietly brilliant" pozicionálás a márkakommunikáció minden formájában és minden kritikus reprezentatív területen megjelenik majd.
"A világ legnagyszerűbb ötletei néha úgy kezdődnek, hogy firkálunk valamit egy szalvéta hátuljára – mondja Simon Myers, a Figtree vezérigazgatója. – A HTC új reklámimidzse a firkák vizuális nyelvét használva, egyszerű és emberközeli módon magyarázza el a HTC-készülékek szerényen zseniális funkcióit és előnyeit."