Legfrissebb híreink
A High Road Sports és a HTC bejelentette együttműködését
"Columbia-HTC csapat" indul a Tour de France 2009-en a friss, hároméves szponzori megállapodás keretein belül
A High Road Sports, Inc., a Columbia-Highroad csapat tulajdonosa, és a mobiltelefonokat gyártó HTC hároméves szponzori megállapodást jelentett be, mellyel a HTC márka is a startvonalhoz áll a 2009-es Tour de France-on július 4-én, Monacóban.
A High Road Sports, Inc., a Columbia-Highroad csapat tulajdonosa, és a mobiltelefonokat gyártó HTC hároméves szponzori megállapodást jelentett be, mellyel a HTC márka is a startvonalhoz áll a 2009-es Tour de France-on július 4-én, Monacóban.
"A High Road rendkívül boldog a HTC-vel, a mobiltelefonok piacán globálisan növekvő branddel való partneri megállapodás miatt" – mondta el Bob Stapleton, a Columbia-HTC csapat tulajdonosa. – "A Columbia-HTC csapatot így már két olyan vállalat támogatja, akik vezetők saját területükön. Készen állunk arra, hogy megmutassuk együttműködésünk erejét az idei Tour de France-on."
A csapatot jelenleg Columbia-Highroad-ként ismerik, ezen a néven aratták a legtöbb diadalt a profi kerékpársportban 2008-ban és 2009-ben, ám ezentúl Columbia-HTC csapat néven fognak versenyezni. Az új csapatmezt Monacóban mutatják be július 3-án, egy nappal a 96. Tour de France indulása előtt.
"A HTC High Road Sports együttműködésben két hasonló gondolkodású szervezet talált egymásra, akiket az innováció, a tökéletesség és a versenyképesség hajt előre. Nagyon örülünk, hogy a HTC márkaértékét a kerékpározás nagyszerű sportján keresztül kommunikálhatjuk." – mondta el Peter Chou, a HTC Corporation vezérigazgatója. – "A HTC részvétele a Columbia-HTC csapat szponzorálásában az első lépés a HTC elkötelezettségében afelé, hogy növelje globális márkaértékét és -ismertségét."
A Business Week 2009-es InfoTech 100-as listáján a tizenharmadik legjobban teljesítő technológiai cégként szereplő HTC célja az emberek középpontba helyezése azáltal, hogy egyszerűbbé és természetesebbé válik a telefon működése. Ez a mozgatórugó a HTC partnereinek kiválasztásában, termékeinek megalkotásában és platformokban. A HTC globális tervezői, kutatói és mérnöki csapata megfigyeli az embereket a telefonjaikkal az életben, így jobban megértik és előre látják az emberek igényeit, ezáltal személyre szabottabb élményt tudnak létrehozni. Ez áll a HTC kultúrájának középpontjában, amely több mint 9000 alkalmazottra terjed ki világszerte.
A hároméves szponzori megállapodás 2011-ig tart, és mind a férfi, mind a női professzionális kerékpárcsapatra vonatkozik, amelyek világszerte az élmezőnybe tartoznak, és 80-nál több versenyt nyertek összetettben, 2009-ben – többet, mint az összes többi versenyző csapat.
Kapcsolódó cikkek:
A csapatot jelenleg Columbia-Highroad-ként ismerik, ezen a néven aratták a legtöbb diadalt a profi kerékpársportban 2008-ban és 2009-ben, ám ezentúl Columbia-HTC csapat néven fognak versenyezni. Az új csapatmezt Monacóban mutatják be július 3-án, egy nappal a 96. Tour de France indulása előtt.
"A HTC High Road Sports együttműködésben két hasonló gondolkodású szervezet talált egymásra, akiket az innováció, a tökéletesség és a versenyképesség hajt előre. Nagyon örülünk, hogy a HTC márkaértékét a kerékpározás nagyszerű sportján keresztül kommunikálhatjuk." – mondta el Peter Chou, a HTC Corporation vezérigazgatója. – "A HTC részvétele a Columbia-HTC csapat szponzorálásában az első lépés a HTC elkötelezettségében afelé, hogy növelje globális márkaértékét és -ismertségét."
A Business Week 2009-es InfoTech 100-as listáján a tizenharmadik legjobban teljesítő technológiai cégként szereplő HTC célja az emberek középpontba helyezése azáltal, hogy egyszerűbbé és természetesebbé válik a telefon működése. Ez a mozgatórugó a HTC partnereinek kiválasztásában, termékeinek megalkotásában és platformokban. A HTC globális tervezői, kutatói és mérnöki csapata megfigyeli az embereket a telefonjaikkal az életben, így jobban megértik és előre látják az emberek igényeit, ezáltal személyre szabottabb élményt tudnak létrehozni. Ez áll a HTC kultúrájának középpontjában, amely több mint 9000 alkalmazottra terjed ki világszerte.
A hároméves szponzori megállapodás 2011-ig tart, és mind a férfi, mind a női professzionális kerékpárcsapatra vonatkozik, amelyek világszerte az élmezőnybe tartoznak, és 80-nál több versenyt nyertek összetettben, 2009-ben – többet, mint az összes többi versenyző csapat.
Kapcsolódó cikkek: