Legfrissebb híreink
- Az LG OLED tévéinek legfontosabb AI és személyreszabhatósági innovációi mutatkoznak be az új QNED TV-modellekben
- Több újdonsággal is okosóráira irányította a figyelmet idén a Huawei
- A Samsung az AI segítségével feljavítja a karácsonyi filmeket
- Az LG nyílttá tette a ThinQ API-t
- Biztonsági tippek karácsonyra
Kérdezze a fogyasztóvédelmi biztost
Az internetes csevegésre nem csupán a fogyasztók európai napjának 10.
évfordulója alkalmából kerül sor, de Meglena Kuneva arra irányuló
tevékenysége jegyében is, hogy az EU-fogyasztók számára több befolyást
biztosítson azáltal, hogy figyelmüket felhívja az EU egész területén
érvényes jogaikra, és arra a munkára, amelyet az Európai Bizottság –
legfontosabb nemzeti partnereivel együtt – végez annak érdekében, hogy
a valódi fogyasztókat érintő napi problémákkal foglalkozhasson.
Kuneva biztos-asszony reméli, hogy közvetlen és valóban interaktív eszmecserére nyílik lehetősége a különböző EU-országokból származó egyes fogyasztókkal, és olyan témákról esik majd szó, amelyek a mai bizonytalan gazdasági légkörben valószínűleg sokkal nagyobb fontossággal bírnak a fogyasztók számára, mint eddig bármikor. Például fogyasztói jogaikról, hogy interneten keresztül vásároljanak-e vagy a város főutcáján, vegyenek-e fel bankkölcsönt, mennyire biztonságosak az általuk vásárolt termékek, és milyen lehetőségek állnak rendelkezésükre, ha panasszal kívánnak élni egy tisztességtelen kereskedővel szemben, vagy ha becsapják őket.
Az érdeklődők ide kattintva kapcsolódhatnak be a csevegésbe, a megadott időpontban.
Kuneva biztos-asszony reméli, hogy közvetlen és valóban interaktív eszmecserére nyílik lehetősége a különböző EU-országokból származó egyes fogyasztókkal, és olyan témákról esik majd szó, amelyek a mai bizonytalan gazdasági légkörben valószínűleg sokkal nagyobb fontossággal bírnak a fogyasztók számára, mint eddig bármikor. Például fogyasztói jogaikról, hogy interneten keresztül vásároljanak-e vagy a város főutcáján, vegyenek-e fel bankkölcsönt, mennyire biztonságosak az általuk vásárolt termékek, és milyen lehetőségek állnak rendelkezésükre, ha panasszal kívánnak élni egy tisztességtelen kereskedővel szemben, vagy ha becsapják őket.
Az érdeklődők ide kattintva kapcsolódhatnak be a csevegésbe, a megadott időpontban.
Forrás: NHH
Kapcsolódó cikkek:
- Az NHH 15 nappal meghosszabbította egyes pályázatainak beadási határidejét
- Az NHH nyolc nappal meghosszabbította az új mobil-pályázatok beadására rendelkezésre álló időt
- Mindenhol Digitális TV
- Harminc millió forint bírság az egyedi előfizetői szerződések miatt
- Olcsóbb telefonálás
- ADSL: Negyven százalékos árcsökkenés két év alatt