Legfrissebb híreink
- Elindult a Google 2024. novemberi Core, alap-algoritmus frissítése
- Kiterjesztett valósággal segíti az autósokat a bonyolult közlekedési szituációkban az LG
- Kevesen élnek a Black Friday bevált trükkjeivel, de a HONOR segíthet
- A Yettel meghosszabbítja a Yepp tarifa kedvezményes havidíját és új, ingyenes próbaidőszakot vezet be
- Még biztonságosabb lesz a népszerű üzenetküldő alkalmazás
Nemzetközi kereskedelmi csapatot állít fel a Nav N Go
A Nav N Go összesen négy területi kereskedelmi vezetőt nevez ki a világ különböző pontjain, akik a lokális piaci sajátosságok ismeretében segítik majd a szoftverfejlesztő cég globális üzleti növekedését. Eddig az amerikai és a nyugat-európai elnökhelyettes kinevezéséről döntöttek, emellett a jövőben az ázsiai és kelet-európai térségért felelős vezetők kinevezése is várható.
Jim Nardulli az észak- és dél-amerikai üzleti tevékenység irányításának és a tengerentúli értékesítés növelésének feladatát látja majd el az egyesült államokbeli St.Louisban. Az Amerikában és Európában egyaránt igen sikeres üzletfejlesztőként ismert szakember 1999-ben a GlobalDining.com® társalapítója volt, majd 2001-ben a vállalat ügyvezető igazgatójaként életre hívta a GetLiSa Wireless Services vállalatot. Ezt követően vezető pozíciót töltött be számos, az LBS-szolgáltatásokkal és navigációs fejlesztésekkel foglalkozó cégnél, mint például a Nokia gate5, vagy a Magellan Navigation.
"A Nav N Go az Egyesült Államokban, Brazíliában, Argentínában, Kanadában és Mexikóban kínál navigációs megoldásokat és térképeket. Nagyon büszkék vagyunk, hogy Jimet a csapat tagjai között üdvözölhetjük, aki majd ezen népszerű, a navigációs eszközökre és mobil alkalmazásokra kifejlesztett termékeink értékesítésében fog támogatást nyújtani." - mondta David Wiernik, a Nav N Go elnöke a kinevezés hivatalos bejelentésekor.
Sergio Ghirardelli, a Nav N Go kereskedelmi csapatának új tagja hasonlóan nagy múltra tekint vissza a navigációs iparágban. Korábban európai értékesítési vezetőként a Route 66 B.V. vállalatánál dolgozott, ahol sikerrel vezette be az új márkát a PND-k és a mobil telefonok kiskereskedelmi piacára. Múltbéli eredményei közé tartozik még a Kodak Benelux divíziójának hollandiai kiépítése, valamint számos Kodak termék bevezetése az olasz kiskereskedelmi piacra.
A szakember a navigációs szoftverfejlesztő cég nyugat-európai kereskedelmi vezetőjeként mostantól többek között az olaszországi, spanyolországi és franciaországi értékesítés vezetését és támogatását látja el, Amszterdamból.
"A Nav N Go csapata nagy örömmel fogadja Sergio érkezését, és meggyőződésünk, hogy munkájával nagymértékben
hozzájárul majd a Nav N Go sikertörténetének folytatásához” - mondta Molnár Imre, a Nav N Go kereskedelmi igazgatója. „Hiszünk abban, hogy figyelemre méltó szakmai eredményei további sikereket hoznak a nyugat-európai piacon tapasztalható penetráció növelésében."
A kinevezett két szakember munkáját és a hamarosan kiválasztandó kelet-európai és ázsiai vezetők tevékenységét is a Nav N Go kereskedelmi igazgatója koordinálja, összhangban a vállalat lefektetett értékesítési politikájával.
Kapcsolódó cikkek: