HiPath OpenOffice alkalmazás, a sokoldalú és egységes kommunikációs eszköz

Kütyü magazin - 2008. november 10.
Gyorsan változó, mobil világunkban komoly költséget jelenthet a kis- és középvállalkozások számára a mindennapi kapcsolattartás vevőikkel és munkatársaikkal. Ha korszerűtlen a kommunikációs rendszer, akkor elvesztegetett idővel, elmulasztott lehetőségekkel, elégedetlen ügyfelekkel és ideges alkalmazottakkal lehet számolni. E problémák kiküszöbölésére hatékony megoldást kínál a Siemens Enterprise Communications: az új HiPath OpenOffice egységes kommunikációs eszközt.

A könnyen telepíthető és gyorsan megtérülő új HiPath OpenOffice alkalmazással ugrásszerűen növelhetik piacérzékenységüket, termelékenységüket és hatékonyságukat a kisvállalkozások.

Az alkalmazás eszköztára lehetőséget ad a 20-150 fős szervezeteknek, hogy növeljék termelékenységüket, mobilitásukat és javítsák együttműködésük színvonalát.

A felhasználói licenc feljogosít a rendszer integráns részét képező, kifejezetten a kis- és középvállalkozások igényeihez igazított Siemens OpenScape Office egységes kommunikációs szolgáltatáskészlet használatára is, mely egyebek között a rendszer többi felhasználójáról nyújt jelenlét-információkat. A HiPath OpenOffice és a HiPath Wireless C20 Controller együttes használatával a cég meghatározhatja, hogyan kívánja bonyolítani hang- és adatforgalmát vezetékes és vezeték nélküli hálózatán. Az egységes kommunikációs eszköz lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy minden típusú hívásuk egyetlen telefonszámon történjen, és dual-mode (WLAN/GSM) telefonnal mind a helyhez kötött, mind a mobil kommunikáció előnyeit élvezhessék a munkahelyen, illetve bárhol a világon.

További alapszolgáltatások a HiPath OpenOffice kommunikációs rendszerben:
  • Jelenlét-státusz
  • Konferencia irányítása egér-húzással
  • Microsoft OutlookTM bıvítmény
  • Mobilitás • Hívásnapló
  • Hang- és fax-postafiókok
  • Személyes automatakezelő
  • Beszélgetés rögzítése
  • Tárcsázás bármely alkalmazásból
Néhány példa, hogyan élhetnek ezekkel a hatékony lehetőségekkel a kis- és középvállalkozások:

A jelenlét-státusz révén a dolgozók azonnal láthatják, hogy elérhetik-e kollégáikat telefonhívással, vagy egy ad-hoc telefonkonferenciára. A Microsoft Outlook és az OpenOffice integrációjának köszönhetően a rendszer képes megszerezni a munkatárs naptárából az elérhetőségére vonatkozó információkat, majd dinamikusan használja ezeket hívásátirányításra vagy a hívót tájékoztató üzenetek bejátszására. A HiPath OpenOffice megfelel a mobil dolgozók igényeinek: szolgáltatásai rendkívül hasznosak a kisvállalkozások alkalmazottai számára, függetlenül attól, hogy az irodában, otthon vagy útközben végzik munkájukat.

A Siemens HiPath OpenOffice alkalmazásával a kis- és középvállalkozások növelhetik termelékenységüket, csökkenthetik a munkatársak közötti kommunikáció költségeit, és biztosíthatják ügyfeleik színvonalas kiszolgálását. A HiPath OpenOffice versenyképes ára a beruházás gyors megtérülését eredményezi. Telepítése csupán néhány órát vesz igénybe, és nem szükséges hozzá további szerver, alkalmazás vagy egyéb kiegészítő.

"A HiPath OpenOffice kiválóan integrálható, fejlett kommunikációs megoldás a kis- és középvállalkozások számára" - mondta Krithi Rao, az ICT Frost & Sullivan Vállalati Kommunikációs Osztályának iparági elemzője. "A Siemens a hang- és az egységes kommunikáció (OpenScape) terén szerzett tapasztalatát felhasználva fejlesztette ki a HiPath OpenOffice alkalmazást. A kis- és középvállalatok valamint az értékesítési csatorna érdekeit szem előtt tartva nagyon egyszerű logisztikai- és árképzési konstrukciót alakított ki. Mindez azt jelzi, hogy a Siemens komolyan veszi ezt a piaci szegmenst."

A HiPath OpenOffice sok tekintetben tükrözi a Siemens Open Communications (nyílt kommunikáció) építkezési elveit: egyetlen egyszerű megoldásban egyesíti az üzleti kommunikációt és az egymás közti együttműködést annak érdekében, hogy a kis- és középvállalkozások lényegesen jobban és könnyebben integrálhassák a kommunikációt üzleti folyamataikba. A széles körű és felhasználóbarát szolgáltatások egyszerűen kezelhetőek, és segítik a munkatársakat termelékenyebben, a piaci folyamatokra érzékenyebben és sikeresebben tevékenykedni. A rendszerbe mobil eszköz is integrálható, ennek köszönhetően a helyhez kötött kommunikáció mellett a mobil kommunikáció előnyeit is élvezhetik a felhasználók. A HiPath OpenOffice nyílt szabványokra épül, és IT orientált szoftver-szemlélet jellemzi.

"A HiPath OpenOffice piaci bevezetésekor új és nyitott megközelítést alkalmaztunk, hogy a kisvállalkozások és az ıket kiszolgáló csatornák igényeinek megfelelhessünk" – mondta Eve Aretakis, a Siemens Communications Inc. igazgatója. "Nagyon szeretnénk, ha a Siemens Open Communications közelebb kerülne ehhez a jelentős piaci szegmenshez, és segítené a kis- és középvállalkozások további növekedését, nagyobb jövedelmezőségét, üzleti sikereit."

Kapcsolódó cikkek:
Vissza