Legfrissebb híreink
- A Thermaltake bemutatja a Ceres 350 MX toronyházat
- Új irány az összekapcsolt eszközök széndioxid-kibocsátásának mérésében
- A HONOR Magic V3 és V2 a minimalista divat legjobb barátai
- Több mint ezer felújított mobileszközt adott el a Rejoy.hu a Black Friday első napján
- AGON PRO AG276FK: 520 Hz és Fast IPS a megmérettetésre kész precizitásért
A nyári szezonban is hódított a szélessávú internet
Az NHH gyorsjelentése az egykori monopolszolgáltatók, a vezető
alternatívszolgáltatók, és a négy legnagyobb kábeltelevíziós társaság
önkéntes adatközlésére épül. A hagyományos telefonvonalon szélessávú
ADSL-internetszolgáltatásra előfizetők száma júliusban alig 0,3
százalékkal 782 ezerre nőtt, míg a gyorsjelentésben szereplő négy
legnagyobb kábelmodemes szolgáltató ...
...(UPC, T-Kábel, Fibernet, DIGI) szélessávú internet-előfizetőinek száma 3,37 százalékkal 489 ezerre emelkedett.
A gyorsjelentésben szereplő négy kábelszolgáltató részesedése a teljes kábelmodemes piacon mintegy 70 százalékos, így a szélessávú internetszolgáltatásra kábeltelevíziós hálózaton keresztül előfizetők száma országosan 680 ezer körül volt július végén. Az ADSL- és kábelmodemes előfizetések száma a hónap végén 1,46 millió volt Magyarországon, az egy évvel korábbi 1,198 millió és a 2007 végi 1,327 millió után.
Júliusban a bekapcsolt vezetékestelefon-vonalak száma 14,5 ezerrel 3 millió 172 ezer alá csökkent, így a 100 lakosra jutó hangátviteli csatornák száma a június végi 31,75-ről 31,60-ra csökkent, a háztartások telefonellátottsága pedig a vizsgált hónapban 63,29 százalékról 63 százalékra esett.
Júliusban a kezdeményezett hívások időtartama 509 millió perc volt, 1,4 százalékkal kevesebb, mint júniusban. Az egy fővonalra jutó kezdeményezett hívások átlagos időtartama az előző havi 162,1 percről 160,5 percre csökkent, a hívások átlagos hossza pedig 2,98 percről 2,95 percre csökkent.
A fogyasztók hívásaik 9,1 százalékát kezdeményezték közvetítőválasztáson keresztül és összesen 46 millió percet telefonáltak ezen a módon. A szolgáltatást a júniusinál 2,9 százalékkal kevesebben, 627 ezren vették igénybe.
A számhordozhatóság keretében az előfizetők a szolgáltatók között júliusban 6640 számot hordoztak szolgáltatóváltással. Az előfizetők számára a szolgáltatók közötti váltást megkönnyítő számhordozhatóság keretében 2004 januárja óta összesen 296 260 szám mozgott.
Forrás: NHH
Júliusban a bekapcsolt vezetékestelefon-vonalak száma 14,5 ezerrel 3 millió 172 ezer alá csökkent, így a 100 lakosra jutó hangátviteli csatornák száma a június végi 31,75-ről 31,60-ra csökkent, a háztartások telefonellátottsága pedig a vizsgált hónapban 63,29 százalékról 63 százalékra esett.
Júliusban a kezdeményezett hívások időtartama 509 millió perc volt, 1,4 százalékkal kevesebb, mint júniusban. Az egy fővonalra jutó kezdeményezett hívások átlagos időtartama az előző havi 162,1 percről 160,5 percre csökkent, a hívások átlagos hossza pedig 2,98 percről 2,95 percre csökkent.
A fogyasztók hívásaik 9,1 százalékát kezdeményezték közvetítőválasztáson keresztül és összesen 46 millió percet telefonáltak ezen a módon. A szolgáltatást a júniusinál 2,9 százalékkal kevesebben, 627 ezren vették igénybe.
A számhordozhatóság keretében az előfizetők a szolgáltatók között júliusban 6640 számot hordoztak szolgáltatóváltással. Az előfizetők számára a szolgáltatók közötti váltást megkönnyítő számhordozhatóság keretében 2004 januárja óta összesen 296 260 szám mozgott.
Forrás: NHH