Kapcsolódó cikkek
- Magyar 3D filmek ingyen a UPC videotárában 2012. február 23.
- Új tartalmak a Samsung okostévéiben 2012. február 22.
- Megjelent az ASUS O!Play TV Pro Smart TV set-top box készüléke 2012. január 24.
- Új LG CINEMA 3D Smart TV funkciók és kiegészítők 2012. január 11.
- Teljes LG CINEMA 3D kép- és hangélmény a CES-en 2012. január 10.
- 55 hüvelykes OLED tévével készül az LG 2012. január 2.
- Lehetőségek tárházai - Okostévék az LG-től 2011. október 12.
- 80 colos modellel erősít a Sharp az LCD tévék piacán 2011. október 4.
- Teljes felszereltséggel és letisztult dizájnnal érkeznek a SHARP AQUOS LE630/LE632 szériás tévéi 2011. augusztus 2.
Legfrissebb híreink
- Nagy felbontás, gyors sebesség és MI-alapú képfelismerés
- A Sony bejelenti az első G Master F2-es rekesznyílású standard zoomobjektívet
- T-esport Bajnokság: Európa legjobbjai mérkőztek meg a hétvégi budapesti döntőn
- Idén az üvegfalak áttöréséről szól a telekom ünnepi kampánya
- A Samsung különleges megoldásait díjazták
Együttműködik az okostévé-gyártásban az LG, a Philips és a Sharp
Az LG, a Philips és a Sharp megegyeztek abban, hogy okostévéikhez egységes technológiai követelményeket határoznak meg olyan nyílt szabványok esetére, mint a HTML5, CE-HTML és HbbTV. Az együttműködés első lépéseként az SDK (Software Development Kit) eszközkészlet első, béta változatát mutatják be. Ezzel a szoftverrel a tartalomfejlesztőknek elég egyetlen alkalmazást fejleszteni, amely több okostévén is futtatható, kezdve az LG, a Philips és a Sharp Aquos Net+ készülékeivel.
A kezdeményezéssel leegyszerűsödik az alkalmazások fejlesztése és felhasználása, amely kétség kívül lendületet ad az egész okostévé iparágnak. Jelenleg az alkalmazásfejlesztők rengeteg időt és energiát fordítanak arra, hogy applikációikat különböző platformokon teszteljék, hogy azok használhatóak legyenek több készüléken is. A folyamatok leegyszerűsítésével a lefejlesztett tartalmakhoz több fogyasztó férhet hozzá és a fejlesztők több időt fordíthatnak alkalmazások létrehozására, például a zenei szolgáltatásokra, a játékokra, a közösségi hálózati funkciókra és az online elérhető filmekre.