Kapcsolódó cikkek
- Fogyókúra szórakoztató számítógépes programmal 2012. augusztus 4.
- Az okostelefonok terjedése új lendületet ad a blogolásnak 2012. augusztus 22.
- Zuppaa: Elindult az első magyar közösségi névjegy 2012. május 21.
Legfrissebb híreink
- HONOR 400 – A fotórestaurálás új korszaka mesterséges intelligenciával
- Az e-sport elitje Magyarországon is hódít – indul a GT World Series!
- Amazon Q: MI-alapú asszisztens fejlesztőknek és üzleti felhasználóknak
- A kvantumtechnológia kihívásai és az adatbiztonság jövője
- Ez a magyar mobilapp forradalmasítja a telefontoktervezést
Ipsos: Itthon is inkább buliba járnak a fiatalok

Miközben nagyon trendi a cybertérben múlatni az időt, az emberek háromnegyede szívesebben partizik valóságos bulikban. A facebook-olás mellett továbbra is szeretünk a barátaink szemébe nézve, azok személyes társaságában szórakozni.
Indonéziában inkább hívei a közösségi oldalak nyújtotta lehetőségeknek, 60%-nyian választják az online teret. Itthon is szívesebben partiznak személyesen az internetezők (70% az átlagos 76-tal szemben), de a 30% közösségi oldalon kikapcsolódó már viszonylag soknak számít nemzetközi összevetésben. A földrajzi elhelyezkedéstől, s preferenciától függetlenül, az internet egyre inkább találkahelye a hirdetőknek, akik itt egyszerre adnak randevút a potenciális vásárlóknak és a kecsegtető kilátásoknak.
Kulcsszavak: információs társadalom