Kapcsolódó cikkek
- Fogyókúra szórakoztató számítógépes programmal 2012. augusztus 4.
- Az okostelefonok terjedése új lendületet ad a blogolásnak 2012. augusztus 22.
- Zuppaa: Elindult az első magyar közösségi névjegy 2012. május 21.
Legfrissebb híreink
- A switch, ami nem zavarja meg az alkotást – csak segíti
- Óramániások egymás közt – a G-SHOCK közösség először találkozott élőben
- Minden versenyző álma: Itt a Thermaltake GR300 pilótafülke
- Az otthoni mozi új dimenziója: LG MAGNIT Active Micro LED
- Sokoldalú és stílusos: ismerd meg a LAMAX új audio újdonságait
Ipsos: Itthon is inkább buliba járnak a fiatalok
Miközben nagyon trendi a cybertérben múlatni az időt, az emberek háromnegyede szívesebben partizik valóságos bulikban. A facebook-olás mellett továbbra is szeretünk a barátaink szemébe nézve, azok személyes társaságában szórakozni.
Indonéziában inkább hívei a közösségi oldalak nyújtotta lehetőségeknek, 60%-nyian választják az online teret. Itthon is szívesebben partiznak személyesen az internetezők (70% az átlagos 76-tal szemben), de a 30% közösségi oldalon kikapcsolódó már viszonylag soknak számít nemzetközi összevetésben. A földrajzi elhelyezkedéstől, s preferenciától függetlenül, az internet egyre inkább találkahelye a hirdetőknek, akik itt egyszerre adnak randevút a potenciális vásárlóknak és a kecsegtető kilátásoknak.
Kulcsszavak: információs társadalom