Kapcsolódó cikkek
- Hétfőtől előrendelhető a Huawei P9 2016. április 9.
- Messi lett a Huawei új márkanagykövete 2016. március 18.
- Szoftvertesztelési program Huawei GX8 okostelefonnal rendelkezők számára 2016. március 9.
- Az ericsson kiscellás szolgáltatásával már „Házhozszállítás” is van a Legia Varsó stadionjában 2016. március 5.
- Értékesítési rekord az okostelefonok világpiacán tavaly 2016. január 29.
- Egyedülálló szoftvertesztelési program Huawei résztvevőkkel 2016. január 16.
- A Samsung közel hozza Riót a virtuális valóságban! 2016. május 28.
- A Huawei P9-es fotók eladásával akár a készüléke árát is megkereshetjük 2016. május 26.
- Mennyit tudsz a mobiltelefonod képernyőjének színhőmérsékletéről? 2016. május 24.
- Megérkezett a Huawei legújabb üdvöskéje a a P9 Lite személyében 2016. május 4.
Legfrissebb híreink
- Nagy felbontás, gyors sebesség és MI-alapú képfelismerés
- A Sony bejelenti az első G Master F2-es rekesznyílású standard zoomobjektívet
- T-esport Bajnokság: Európa legjobbjai mérkőztek meg a hétvégi budapesti döntőn
- Idén az üvegfalak áttöréséről szól a telekom ünnepi kampánya
- A Samsung különleges megoldásait díjazták
A Huawei készül a labdarúgó Európa-bajnokságra: szurkolói app a Facebookon
A Huawei Technologies Hungary a mai napon bejelentette, hogy tovább bővíti sporttámogatási tevékenységét Magyarországon: a vállalat a Magyar Labdarúgó Szövetség (MLSZ) együttműködő partnereként a vízilabda és a kézilabda mellett részt vállal a hazai futball támogatásában is az elkövetkező évben.
A Huawei ezzel párhuzamosan Facebook applikációt indított, hogy minél nagyobb szurkolói aktivitással lelkesítse és támogassa a magyar labdarúgó válogatott szereplését az Európa-bajnokságon.
A Huawei az elmúlt három évben a globális futballvilág olyan vezető sportszervezeteivel kötött partneri megállapodást, mint az AC Milan, az Arsenal, az Ajax, az Atlético de Madrid, a Paris Saint-Germain és a Borussia Dortmund. A vállalat a futballcsapatokkal kötött megállapodások mellett olyan nemzetközi labdarúgó sztárokat is márkanagykövetei között tudhat, mint Lionel Messi, Robert Lewandowski illetve Alexis Sánchez
„Kitörő örömmel tölt el bennünket, hogy a nemzetközi futballvilág képviselői mellett immár Magyarország labdarúgó sportját is támogathatjuk! – mondta Seth Wang, a Huawei Fogyasztói Üzletágának magyarországi vezetője, a Magyar Labdarúgó Szövetség támogatásának bejelentése után, aki egyben bízik a magyar csapat jó szereplésében is. „Vállalatunk mottója, a „Make It Possible”, és a magyar válogatott bejutása az Európa-bajnokságra összhangban állnak. Bízunk benne, hogy a támogatásunkkal hozzájárulunk a magyar csapat további sikereihez és további eredményekben gazdag szereplést kívánunk számukra az Európa-bajnokságon!”
Facebook applikáció a szurkolóknak
A „Make it possible” Facebook applikáció felhasználói kreatív fotókat készíthetnek arról, hogy hogyan szurkolnak a nemzeti válogatottnak. A legkreatívabb fotó készítőjét a vállalat legújabb zászlóshajójával, egy Huawei P9 okostelefonnal jutalmazza. A dual Leica kamerával felszerelt P9 felhasználói a Huawei Hybrid Focus technológiájának alkalmazásával nagyon gyorsan, pontosan és megbízható módon tudnak képeket készíteni, és a sorozatfelvétel funkcióval nem maradnak le egyetlen pillanatról sem. Így a sportesemények fotózásához hasznos társ a Huawei legújabb modellje.
A Huawei szurkolói applikációja 2016. június 8. és július 11-e között érhető el a Huawei Mobile Hungary Facebook oldalán. Az applikáció felhasználói fényképeket készíthetnek arról, hogyan szurkolnak a nemzeti válogatottnak, melyeket a HUAWEI Make it possible online Facebook alkalmazásra tölthetnek fel. A Huawei a legkreatívabb fotó készítőjét egy, a vállalat által felkért zsűri választja ki, akit a Huawei egy P9 okostelefonnal díjaz.
Bővebb információ az applikációról és a részvételi feltételek ezen a linken érhetőek el: https://apps.facebook.com/make-it-possible-hu/