Rövid hírek
- Új arculattal érkezik a D-Ügyfélkapu a DIGI ügyfeleinek
- A Samsung látványos hologrammal vetíti előre az új mobilinterakciókat a 2025-ös Galaxy Unpacked előtt
- A TIME magazin 2024 egyik legjobb találmányának tartja a HONOR Magic V3-at
- Újabb támogatott nyelvek érkeznek a Galaxy AI-ban
- Különleges színben kapható a Sony új felhallgatója
- Korlátlan internetet ad a Yettel az árvízhelyzet miatt
- Használd a saját felszerelésed! A Surveillance Center ezentúl platformfüggetlen
- Érkezik a PaperOffice az ASUSTOR NAS-ra
- Présteszten bizonyítja okostelefonja tartósságát a HONOR
- Új világrekord a HONOR Magic V3 részvételével
Valentin-napi ajándék a Vodafone-tól

A Vodafone-nak hála idén Valentin napkor nem csak a szeretet korlátlan. A szolgáltató február 14. és 17. között a hívásoknak sem szab határt: minden aktív lakossági, hang alapú előfizetéssel rendelkező, havi díjas és feltöltőkártyás Vodafone ügyfél díjmentesen telefonálhat a szerelmesek ünnepén és az azt követő hétvégén.
A Viber is készül a Valentin-napra

A világ egyik vezető üzenetküldő alkalmazása, a Viber bemutatta a platform Valentin-nap alkalmából fejlesztett egyedi funkcióját, a szív alakú instant videóüzenetet, amely korlátozott ideig, február 11-től február 15-ig lesz elérhető a Viber felhasználói számára iOS és Android eszközökön.
Nagyon népszerű a 4G-s mobilinternet

Gyors ütemben terjed itthon a 4G-s mobilinternet, amellyel a hazai okostelefon-használók közel 80 százaléka kapcsolódik a világhálóra a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) adatai szerint.
EU-s hívás mindenkinek

Extra költség nélkül hívhatók itthonról az uniós számok a Vodafone megújult lakossági előfizetéses díjcsomagjaiban február 8-tól, a lebeszélhető percek erejéig. Ugyanez igaz az SMS-ekre is.
Megnyitja első felhasználói élmény-alapú üzletét a Huawei

Február 16-án, a Shopmarkban nyitja meg első, felhasználói élményeket előtérbe helyező üzletét a Huawei Technologies. A vásárlók nem csak a gyártó 120 terméke közül válogathatnak, de különleges aktivitások keretében próbára is tehetik leendő készülékük képességeit.
Az LG és az Infineon együtt mutatja be a 3D szelfikamerás LG G8ThinQ okostelefont

Az LG Electronics (LG) és az Infineon Technologies bemutatta az LG G8ThinQ okostelefonba integrált, háromdimenziós képalkotásra képes Time-of-Flight (ToF) szelfikamera-technológiát.
Díjazták a protect.me alkalmazást

Nemzetközi elismeréssel kezdte az évet az NN Biztosító óraalapú, applikáción keresztül működő protect.me biztosítása. A magyar fejlesztés ”Service design”, azaz szolgáltatástervezés kategóriában hozta el az egyik legelismertebb dizájndíjat a hat és fél évtizedes múltra visszatekintő iF Design Award-ról.
Online kvíz és chatrobot a Telenortól a Biztonságos Internet Napján

Hová fordulhatnak az online bántalmazás áldozatai? Van-e olyan eset, amikor nem szükséges a szereplőktől engedélyt kérni fotó vagy videó készítéséhez? Ilyen és ezekhez hasonló kérdéseken keresztül bárki próbára teheti internethasználati ismereteit azzal az online teszttel, amelyet a Telenor tett mindenki számára elérhetővé a Biztonságos Internet Nap alkalmából. A tizenévesek pedig a „ChatStory – a te sztorid” chatbot alkalmazásban játékos módon tudhatnak meg többet a témáról.
Bemutatkozik a Viber 10

A Viber legújabb verziója látványosabb és egyszerűbb kommunikációval, kétszer gyorsabb chattel és a felhasználók személyes adatait fokozottan védő biztonsági funkciókkal gazdagítja a világ egyik legbiztonságosabb és legerősebb üzenetküldő alkalmazását.
Összefogott a látássérültekért a Huawei és a Láthatatlan Kiállítás

Közös érzékenyítő kampányt indított a Huawei Technologies és a Láthatatlan Kiállítás. A kezdeményezés célja, hogy a gyártó legújabb mesterséges intelligencia-applikációja, a Facing Emotions segítségével a két szervezet együttesen hívja fel a figyelmet a látássérültek mindennapi nehézségeire az érzelmek felismerését illetően. A kampány keretében a Huawei nem csak online szemléletformáló videókat oszt meg, de a Láthatatlan Kiállítás állandó programelemeként biztosítja a látogatók számára, hogy átélhessék, milyen a világ látható érzelmek nélkül. A kampány célkitűzéseihez csatlakozott Kovács Patrícia színművész, a SUHANJ! Alapítvány alapítója, illetve Agárdi Szilvia látássérült énekesnő, esélyegyenlőségi aktivista is.