Szűrés
A(z) Huawei kulcsszót tartalmazó cikkek
Megújult a Huawei Közösség!
Vadonatúj felülettel és számos funkcióval bővül a Huawei saját közösségi oldala, a Huawei Közösség. Az interaktív weboldal alapkoncepciója nem változik, a vállalat továbbra is egy olyan felületet szeretne biztosítani a felhasználóinak, ahol egy kattintással elérhetik a legújabb termékekről szóló információkat, kaphatnak tippeket és trükköket a termékek használatához, valamint fórumszerűen különböző témákról beszélgethetnek. Az oldalon a jövőben aktivitásokkal és nyereményjátékokkal is készülnek.
Hazánkban is elérhető a HONOR Wi-Fi 6 Plus router
A Honor bejelentette, hogy az első Wi-Fi 6 Plus szabványnak megfelelő routere már megvásárolható hazánkban. A Honor Router 3 Gigahome Wi-Fi 6 chipsettel, kétmagos, 1,2 GHz-es CPU-val érkezik, és gyors, stabil kapcsolatot biztosít. Az eszköz kedvezményes bruttó 22.990 Ft-os javasolt fogyasztói áron megvásárolható az Extreme Digitalnál.
A mobil- és alkalmazáshasználatra kérdezett rá a Huawei
A 18-24 év közöttiek ötöde naponta 7 óránál is többet használja kedvenc mobilalkalmazását – derült ki a Huawei Technologies megbízásából készített online felmérésből. A vállalat négyezer válaszadó mobil- és alkalmazáshasználati szokásait vizsgálta, eszerint a férfiak 22 százaléka heti rendszerességgel próbál ki új appokat, míg a nők sokkal több időt töltenek legkedveltebb alkalmazásaik használatával. Utóbbiak inkább a barátaikra hallgatnak, hogy melyik appot töltsék le, míg az urak cikkek és elemzések alapján döntenek erről.
Ezeket a mobilalkalmazásokat szeretjük a legjobban
A Facebook a legnépszerűbb alkalmazás a magyar felhasználók körében, a TikTok pedig főként a vidéki kisvárosokban tartozik a kedvenc appok közé – derült ki a Huawei Technologies megbízásából készített online felmérésből. A vállalat 4000 megkérdezett mobil- és alkalmazáshasználati szokásait vizsgálta, eszerint egy magyar felhasználó átlagosan 30 appot használ – a budapestiek többet, mint a vidékiek. A férfiak sokkal nagyobb arányban töltenek le pénzügyi appokat, és általában is szívesebben töltenek le alkalmazást a telefonjukra, mint a nők, akik körében viszont népszerűbbek az online vásárlási appok, és szívesebben böngésznek weboldalakat egy-egy releváns alkalmazás letöltése helyett.