Szűrés
A(z) LG Electronics kulcsszót tartalmazó cikkek
Így lesz tökéletes a kép nappal és sötétben is – az OLED tévék új generációja
Az OLED televíziók népszerűsége nem véletlen: kivételes képminőséget kínálnak, ahol a színek lenyűgözően élénken jelennek meg a tökéletesen sötét, tintaszerű fekete háttéren. Ez annak köszönhető, hogy minden egyes pixel önállóan képes világítani vagy teljesen kikapcsolni, így elérhető a végtelen kontrasztarány és a rendkívüli vizuális élmény. A piacon számos gyártó kínál OLED tévéket, ám még ezen belül is jelentős eltérések lehetnek a képminőségben. Éppen ezért fontos odafigyelni a különböző technológiai megoldásokra és a készülékeken feltüntetett tanúsítványokra.
Netflix az autóban? Az LG webOS már a Kia járműveiben is elérhető lesz
Az LG Electronics (LG) bejelentette, hogy webOS alapú autós okosplatformja (ACP) hamarosan elérhető lesz a Kia új, európai piacra szánt modelljeiben is. A fejlett mobilitási megoldás először a nemrég bemutatott EV3 modellben debütál, majd a későbbiekben az érkező EV4 és EV5 modellekben, valamint a megújult Sportage-ben is helyet kap. Ez lesz az első alkalom, hogy az LG innovatív autós felhasználói élménye megjelenik Európában, a sikeres dél-koreai bevezetés után.
Fenntarthatóság minden szinten: Az LG elköteleződése a jövő mellett
Az LG Electronics (LG) nyilvánosságra hozta 2024–2025-ös fenntarthatósági jelentését, amelyben részletesen beszámol a 2030-ig kitűzött környezetvédelmi célok eléréséhez vezető jelentős előrelépésekről. A dokumentum külön kitér az üvegházhatású gázok (ÜHG) kibocsátásának csökkentésére, valamint a körforgásos gazdálkodásban elért eredményekre. A jelentés bemutatja, hogyan építi be a vállalat a fenntarthatóságot működésébe, összhangban „Jobb élet mindenkinek” fenntarthatósági víziójával.
Az LG AI-filmje a holnap otthonát idézi
Az LG Electronics (LG) bemutatta legújabb imázsfilmjét „Less Artificial, More Human” címmel, amely arra ösztönzi a nézőket, hogy fedezzék fel, hogyan teszi gazdagabbá és harmonikusabbá a mindennapokat az LG gondoskodó, emberközpontú mesterséges intelligenciája. A kisfilm a 2023 augusztusában indult globális Life's Good kampány része, amelynek célja, hogy világszerte hangsúlyozza az optimizmus erejét.