Szűrés
A(z) okosóra kulcsszót tartalmazó cikkek
Az Under Armour fitnesz applikációival bővül a Samsung viselhető okoseszközeinek kínálata
A Samsung együttműködik az innovatív és forradalmi Under Armour sportmárkával, hogy iparágvezető mobiltechnológiáját ötvözve a cég fitnesz szakértelmével, hamisítatlan sportolási élményt nyújtson a viselhető okoseszközök segítségével.
Most is népszerűek a rozé karórák
Az öt-hat éve népszerű rose gold (rózsaarany), azaz rozé színű női karórák eleinte a 20-30 éves korosztályban voltak népszerűek, de a felső korhatár kitolódott egészen az 50 éves hölgyekig.
Utazó alkalmazással bővül a Samsung Gear S3 kínálata
A Samsung Electronics partnerségre lépett a Lonely Planettel. Így az utazók új úti célokat fedezhetnek fel útközben is, a Samsung Gear S3 okosóra segítségével.
Hódítanak a viselhető okoseszközök a digitális bennszülöttek körében
A magyar Y generáció tagjai több szempontból is ellentmondásosan töltik be a technológiai újdonságokra leginkább fogékony korcsoport szerepét. Tabletet messze a legkevesebben használnak Európában, viselhető okoseszközök terén viszont már az élbolyba tartoznak. Emellett közel kétszer annyian vallják, hogy a technológiai fejlődés szükséges és elkerülhetetlen, de többen félnek tőle, hogy nem tudják tartani vele a lépést, mint európai társaik – derült ki a Samsung 18 európai országban végzett kutatásából.