Szűrés
A(z) mobilalkalmazás kulcsszót tartalmazó cikkek
A MediCall mobilalkalmazás segített egy 3 éves kisfiúnak
Magyar egészségügyi mobilalkalmazás segített egy 3 éves kisfiún, akinél egy háziorvos téves szakvéleménye, valamint két eredménytelen telefonos kórházi segítségkérés után az alkalmazáson keresztül azonosította be az agyhártyagyulladás-gyanús tüneteket egy gyermekgyógyász, ezzel pedig ő menthette meg a gyerek életét. Dr. Laczkó Katalin egy 12 perces telefonbeszélgetés alapján javasolta a kétségbeesett édesanyának, hogy azonnal hívjon mentőt, hogy az agyhártyagyulladást kórházban kezeljék.
A magyar álláspiacot már az okostelefonok dominálják
A Magyarország vezető állásportáljára, a Profession.hu-ra érkező látogatások kétharmadát ma már okostelefonról indítják, ezzel szemben az elmúlt három évben a csak számítógépet használó álláskeresők aránya meredeken csökkent. Az online térben kevésbé tapasztalt felhasználók körében a mobilwebes felületek, míg a „digitálisan érett”keresőknél egyre inkább a célalkalmazások a népszerűek.
Már használható a MÁV-START Vonatinfó applikációja
A vásárlási szokások és elvárások minél hatékonyabb kiszolgálását szem előtt tartva, régen várt termékkel bővült 2019. június 6-ától a MÁV-START Vonatinfó alkalmazása: először tesztjelleggel, online vásárolt HÉV kiegészítő jeggyel is lehet utazni a szentendrei (H5-ös) vonalon. Az új lehetőség először csak a vonal Budapest közigazgatási határán kívüli szakaszán elérhető. A bevezetést követően a MÁV-csoport 30 napig várja az utasok észrevételeit a szolgáltatás fejlesztése érdekben. Sikeres próbaidőszakot követően további HÉV vonalakra is kiterjesztik az e-jegyet a tervek szerint.
Az autósokkal ünnepli szolgáltatásainak bővülését a Parkl
Ingyen parkolás az egész országban? Ráadásul kényelmesen, két kattintással? Egy napra elhozza a Parkl az autósok Kánaánját, hogy felhasználóival együtt ünnepeljen!