Szűrés
A(z) felmérés kulcsszót tartalmazó cikkek
A magyarok legjobban az akciójátékokat kedvelik
A PayPal és a SuperData piackutató közzétette a PayPal 2018 Gaming Insights című nemzetközi felmérésének eredményeit. A 25 országban készült kutatás izgalmas bepillantást enged a játékfejlesztők, a tartalomgyártók és a játékosok világába.
A szerelem legyőzi még az okostelefonokat is
A magyarok szerint az okostelefonnak fontos szerepe van a szerelem lángra lobbantásában, a válaszadók közel háromnegyede üzenetekkel, 48 százalékuk pedig meghitt hanghívásokkal is „udvarol” kiszemeltjének – derült ki a Huawei és az Ipsos 12 európai országban – köztük Magyarországon – elvégzett kutatásából.
A kényelmi funkciók, a képernyőméret és az UHD felbontás dönt tévévásárláskor
A Samsung Dél-Koreában végzett felmérése rámutatott a tévévásárlást leginkább befolyásoló szempontokra, melyek egyúttal formálják is a tévépiaci trendeket.
A Viber csevegőrobotjai a jövő kommunikációs trendjeit vetítik előre
Az emberek egyre inkább a privát csatornáikon keresztül fogadnak és osztanak meg tartalmakat. A csevegőrobot, a social media platformok új generációja sokkal személyesebb, azonnali kommunikációs kapcsolatot biztosít a felhasználóval, amely már túlmutat a klasszikus tömegkommunikáción.