Szűrés

A(z) kutatás kulcsszót tartalmazó cikkek

Kutatás: retteg, hogy összetöri, mégsem vigyáz eléggé okostelefonjára a magyar

2019. július 8. -

Bár a kijelzőtörés a felhasználók egyik legnagyobb rémálma, mégis csak minden második magyar védi megfelelően a mobilja előlapját– derül ki a Huawei legújabb kutatásából. 

Tovább

Újabb kutatás bizonyítja: igenis számít a méret!

2019. július 3. -

A Sony legfrissebb ‘Evolution of the Living Room’* kutatása szerint az európaiak 48 százaléka a jelenleginél nagyobb képernyős televízióra vágyik otthonába. Bár a közvélekedés szerint a férfiakat jobban érdekli a méret, az európai nők 43 százalékának szintén számít a nagyobb képernyőátló, mely a válaszadók szerint fontosabb státuszszimbólummá vált, mint egy értékes karóra.

Tovább

Elkészült a Honor Színriportja

2019. június 28. -

A Honor okostelefon márka elkészítette első színfelmérését azzal a céllal, hogy feltárja a felhasználók hangulata és az őket körülvevő színek közti összefüggéseket. A vállalat az okostelefonok és okoseszközök esetében nagy hangsúlyt fektet az izgalmas színhasználatra és az egyedi hátlapokra, ami a tervezéstől a megvalósításig jelen van.

Tovább

Kiderült, mennyit játszanak a magyar gamerek

2019. június 26. -

Az átlagos internetezők másfél, a core gamerek alkalmanként közel két és fél órát töltenek játékkal − ez utóbbi épp fele annak az időnek, amit egy átlagos magyar egy átlagos napon tévénézésre szán. Egy friss, reprezentatív hazai kutatásból az is kiderül, milyen eszközön, milyen típusú játékkal játszunk a legszívesebben.

Tovább