Szűrés

A(z) Samsung kulcsszót tartalmazó cikkek

A Samsung összehajtható készülékeinek sokoldalúsága inspirálja a divattervezőket

2021. október 5. -

A Samsung ismét a hazai kreatív közösség jeles képviselőivel működik együtt, hogy megmutassa legújabb csúcsmobiljaiban rejlő lehetőségeket. A Daubner Annával készített különleges ruhakollekció sikere után a vállalat ezúttal három hazai tervezőt állított izgalmas kihívás elé. A Kata Szegedi, az Anna Amélie és a VYF márkák művészei az összehajtható Galaxy Z Fold3 5G és Galaxy Z Flip3 5G készülékek bevonásával, digitális formában alkotnak új darabokat. A ruhák, a táskák és a sálak sokoldalúsága a mobilok multitasking képességeit idézi, többféleképpen, több öltözékhez is remekül illenek majd, ezzel pedig a tudatosságra és a fenntartható öltözködésre inspirálják a márkák rajongóit. A későbbiekben pedig a felhasználók egészen egyedi módon lehetnek részesei a tervezési folyamatoknak.

Tovább

A Samsung Neo QLED tévéi az innovatív és a fenntartható megoldásokat ötvözik

2021. szeptember 26. -

A környezet védelme és az éghajlatváltozás elleni küzdelem kiemelten fontossá teszi, hogy a modern technológiákat fejlesztő vállalatok átgondoltan közelítsenek az innovációhoz.

Kulcsszavak: Neo QLED, Samsung
Tovább

Gyors és időtálló PRO Plus és továbbfejlesztett EVO Plus microSD kártyák a Samsungtól

2021. szeptember 25. -

A Samsung bemutatja az új PRO Plus microSD és az újratervezett EVO Plus microSD kártyákat. A 2021-es kártyákkal a vállalat a felhasználók széles körének nyújt ideális megoldást, legyen szó otthoni vagy professzionális körülményekről. Az új microSD kártyák számos különböző kapacitású kivitelben, kiemelkedő olvasási és írási sebességgel , valamint időtálló kialakítással érkeznek.   

Kulcsszavak: microSD-kártya, Samsung
Tovább

A chatcsoportokba kerültek át a baráti találkozók

2021. szeptember 23. -

A legtöbb ember életében jelentős változást jelentett a járványhelyzet miatti korlátozások bevezetése 2020-ban. Ahogy mindenki, az új helyzethez a magyarok is alkalmazkodtak, 35 százalékuk ritkábban vagy szinte sosem látogatott közösségi eseményeket és többen fedeztek fel újra otthon is űzhető sportokat, hobbikat. Olyanok is megismerkedtek a videóhívásokkal, üzenetküldő alkalmazásokkal, akik korábban sosem használták ezeket. Ma már a megkérdezettek 60 százaléka chatel heti rendszerességgel munkatársaival, 82 százalék pedig a családjával, barátaival. A Samsung kutatásából az elmúlt év változásai mellett az is kiderül, hogyan látják a magyarok a virtuális kapcsolatok jövőjét.

Kulcsszavak: Samsung, kutatás
Tovább