Szűrés
A(z) Telekom kulcsszót tartalmazó cikkek
Csökkenő karácsonyi adathasználat a Telekomnál
Míg az év folyamán egyre nagyobb adatigényű tevékenységeket végeztünk az online térben, a karácsonyi ünnepek alatt visszafogtuk az eszközhasználatot, és a személyes találkozásra és ünneplésre fókuszáltunk.
Új ajánlat fiataloktól fiataloknak
Formáld szabadon a kereted! – ez a koncepciója a Telekom új, fiataloknak szóló ajánlatának, amely az adatforgalom és a hanghívás terén is a célcsoport különböző élethelyzeteihez maximális rugalmassággal alkalmazkodik. A Kraft Ajánlat paramétereit az Y és a Z generáció megkérdezésével alakították ki – azt is ők dönthették el, hogy az alternatívák közül melyik kerüljön végül a piacra. Az ajánlat abban is igazodik a korosztály szükségleteihez, hogy igény szerint további szolgáltatásokkal bővíthető.
Webes alkalmazás gyereknapra a Telekomtól
Nem kell tovább a fejünket törnünk a gyereknapi meglepetésen, mert megkönnyíti a dolgunkat a Telekom egy újonnan fejlesztett webes alkalmazással. Az applikáció segítségével a nagyobbak pár egyszerű lépés során elkészíthetik közös digitális meséjüket, és meglephetik vele kisebb testvérüket vagy ismerősüket gyereknap alkalmából.
Nagyon pörgött tavaly a Telekom webshopja
Tavaly ismét – immár harmadik éve – a Magyar Telekom volt a legnagyobb forgalmú mobiltelefon- és tablet értékesítő a magyar online kiskereskedelmi piacon – derült ki a GKI Digital legfrissebb piacelemzéséből.* Az elemzőcég mérései alapján az értékesített mobiltelefonok és tabletek 2020-as online forgalmának közel harmadát a Telekom online értékesítési platformja adta.