Szűrés
A(z) okostévé kulcsszót tartalmazó cikkek
Elérkezett az online tartalmak kora – derült ki a Samsung felméréséből
A meglepő tévéműsorok és a streaming szolgáltatók kínálata is előtérbe került a karantén alatt. Az elmúlt egy évben a televíziózás az egyik legfontosabb kikapcsolódási formává vált, a TV meghatározó szerepet tölt be a legtöbbek életében. A magyarok több időt töltenek az okostévéjük társaságában, a Samsung felmérése alapján a nők 91, míg a férfiak 88 százaléka néz internetes tartalmakat a tévéjén. A legújabb kutatásból az is kiderül, hogy a budapestiek közül szinte mindenki internetezik és a különböző online videótárak is nagy népszerűségnek örvendenek a megkérdezett fővárosi lakosság körében, 95 százalékuk választ filmeket vagy sorozatokat a különböző streaming szolgáltatók kínálatából.
Sok az új okoseszköz a magyar háztartásokban, de a bevásárlólista még nem üres
Az elmúlt időszakban az otthon töltött idő és a hétköznapok meghatározó részét jelentette az otthoni munkavégzés. A munkaállomások megjelenésével a rugalmas irodai jelenlét is világszerte előtérbe került, ez pedig hatással volt az okoseszközök iránti érdeklődésre is. Gyakran felmerül, hogy a járványhelyzet okozta digitalizációs hullám számos új készüléket hozott a háztartásokba, de mit jelent ez hazánkra nézve? A magyarok többsége számítógépet, tévét vagy okostelefont vett, a Samsung legújabb felméréséből pedig az is kiderül, mennyire használták ki az új eszközöket.
A Philips OLED+ kiterjeszti az 5. generációs P5 processzor Intelligent Dual Picture teljesítményét
A 2021-es OLED+ készülékek az 5. generációs Intelligent Dual Picture Engine, a Philips legnagyobb teljesítményű adatfeldolgozó egységének továbbfejlesztett változatával büszkélkedhetnek. Az 5. generációs P5 processzor dual chip verziója továbbra is az egyetlen, amely különböző mesterséges intelligencia funkciókat (AI Smart Bit Enhancement 2.0, AI Machine Learn Sharpness,) és egyben továbbfejlesztett Perfect Natural Reality funkciót is kínál. Mindezeken felül a legújabb verzió már AI tartalomosztályozás (beleértve a filmérzékelést) és Ambient Intelligencia funkciókra is képes.
Az otthon szerepe talán átalakult, de a TV-re szinte mindenben számíthatunk
A Samsung legújabb kutatásából kiderül, a magyar válaszadók 40 százalékának fontosabbá vált az otthona az elmúlt időszakban, mint valaha. A felmérés arra is rávilágít, hogy a magyarok az újranyitás után is több időt töltenek otthon, mint a járvány előtti években. Ezzel párhuzamosan az otthon töltött idő minősége és a környezetben található felszerelések is felértékelődtek, az új hobbik mellett pedig a televízió szerepe is hangsúlyosabbá vált.