Szűrés
A(z) kutatás kulcsszót tartalmazó cikkek
Egészségtudatosabbak az okosórák és okoskarkötők hazai használói
Magyarországon jelenleg minden tizedik felnőtt internetező hord okosórát és/vagy karkötőt, okostelefonos aktivitásmérő alkalmazást pedig negyedük szokott használni. Az okosórát és/vagy okoskarkötőt használók egészségtudatosabbak a nem használó társaiknál, rendszeresebben járnak szűrővizsgálatokra, nagyobb arányban sportolnak és jobban odafigyelnek a táplálkozási szokásaikra is – derült ki az eNET 2018 novemberi „Okosóra és okoskarkötő” kutatásából.
Egyre többet költünk videojátékra
Magyarországon stabilan magas, 60% körüli azok aránya, akik videojátékoznak – derül ki az eNET 2018 szeptemberi kutatásából, amelyet immáron harmadik alkalommal készítettek el. Bár érdemben nem nőtt a videojátékosok köre, viszont, akik játszanak, azok egyre többet költenek videojáték vásárlásra, illetve a játékhoz kapcsolódó hardver és periféria beszerzésre is. Mindeközben folyamatosan nő azok száma is, akik okostelefonon játszanak, megerősítve ezzel a mobiltelefon elsődleges játékplatform szerepét.
Hódít az online vásárlás az autópálya-matricák esetében is
Ez derült ki abból a kutatásból, amelyben az autópálya-matricák beszerzésének módjai kerültek górcső alá. Az elektronikus úton, jellemzően mobiltelefonunkon keresztül lebonyolított tranzakciókat a korábbi hasonló felmérések eredményeihez képest megbízhatóbbnak, kényelmesebbnek tartják a válaszadók.
Milyen a Z generáció digitális lábnyoma?
A Z generáció beleszületett a digitális korba, sokuk már az általános iskolában saját mobiltelefonnal rendelkezett.