Szűrés
A(z) digitális kijelző kulcsszót tartalmazó cikkek
Felhasználóbarát tartalomkezelés
A Samsung bemutatja az új VXT (Visual eXperience Transformation) Platformot, egy olyan felhőalapú tartalomkezelő megoldást (CMS), amely egy felületen kínál tartalom- és távoli eszközkezelési lehetőséget. A platform az egyszerű felhasználás jegyében készült, az átfogó, all-in-one megoldással a vállalkozások kényelmesen vezérelhetik – akár távolról is – digitális kijelzőiket és a rajtuk megjelenő tartalmat.
Digitális élményeket kínál a futás mellé a Technogym
Minden változás egy lépéssel kezdődik. A Technogym elhozta a magyar piacra legújabb futópadját, amelyben a márka négy évtizedes fitnesz és sport tapasztalata testesül meg. „A Technogym Run komplex megoldást kínál a kardiovaszkuláris- és erőedzések elvégzéséhez úgy, hogy közben a digitális konzolon elérhető tartalmak nyújtanak kellő motivációt a felhasználóknak” – hívta fel a figyelmet Szekosán Anett, a Technogym marketingvezetője.
Az interaktív LCD letaszítja trónjáról a projektort
A digitális iroda felfelé ívelő szakaszát a Covid váltotta ki, ugyanis a hibrid munkavégzés digitalizáció nélkül már nem volt megvalósítható. De milyen eszközök szükségesek annak megvalósításához, hogy a munkafolyamatok ebben az új, megváltozott rendszerben is zavartalanul működjenek tovább? A kérdésre Herczog Gábor, a holland Legamaster vizuáltechnikai eszközök magyarországi forgalmazójának, a Stiefel Magyarország Kft.-nek az ügyvezető igazgatója adja meg a választ.
Első a Samsung a digitális kijelzők piacán
A Samsung immár tíz éve tartja piacvezető pozícióját a Digital Signage iparágban az IHS Markit közlése szerint. A vezető piackutató vállalat digitális kijelzőkre vonatkozó friss adataiból kiderül, 2009 óta a Samsung az iparág legmagasabb eladásokat felmutató márkája.