Szűrés
A(z) virtuális valóság-szemüveg kulcsszót tartalmazó cikkek
Virtuális Valóság (VR) megoldások az ARworks-től
A Virtuális Valóság (VR) egy különleges, új médiaformátum, melyet tényleges, valós eredménnyel lehet az értékesítés, a marketing de akár a trainingek támogatására használni. Legyen az egy fesztiválmegjelenés, egy sales meeting, egy áruházi promóció, egy kiállítási stand vagy egy bemutató szalonban használt VR megoldás vagy valamilyen más ötlet. Alább bemutatunk kettőt a számos lehetőség közül.
A világ első virtuális olimpiai közvetítése a Samsunggal
A Samsung új, úttörő innovációja közelebb hozza a sportszerető emberekhez az olimpia élményét. A szurkolók a 2016-os téli ifjúsági olimpiai játékok megnyitóünnepségét a világon elsőként már virtuális valóságban is élvezhették. A vállalat ezen kívül az olimpia helyszínén felállított különleges installációkkal, és egy fiataloknak szóló nemzetközi kampánnyal is támogatja az olimpia és a sport eszméjének terjedését.