Szűrés

A(z) Viber kulcsszót tartalmazó cikkek

A Viber szerint ilyen változások lesznek az üzenetküldő alkalmazásokban

2022. szeptember 25. -

Az üzenetküldés és az üzenetküldő alkalmazások jelentős fejlődésen mentek át az elmúlt években. Ma már nem csak a szöveges üzenetek küldését szolgálják, hanem teljes értékű platformok, amelyek számos különféle szolgáltatást kínálnak. A Viber bemutatja, hogy 2022-ben milyen újdonságokkal találkozhatunk az üzenetküldő alkalmazásokban, valamint, hogy ez mit jelent a végfelhasználók mellett azon vállalkozások számára, amelyek innovatív módokat keresnek az ügyfeleikkel való kapcsolattartásra.

Tovább

Elérhetővé válik a Viber a Microsoft Store és a Samsung Galaxy Store felületein

2022. augusztus 25. -

A Rakuten Viber, a világ egyik vezető üzenetküldő alkalmazása bejelentette, hogy az alkalmazás elérhetővé válik a Microsoft Store és a Samsung Galaxy Store felületein. A frissítés által a Viber még szélesebb nemzetközi közönséghez jut el a Windows asztali rendszerek és a Samsung mobilok kapcsán.

Tovább

Ünnepeld rendhagyó online eszközökkel az államalapítást!

2022. augusztus 19. -

A Viber, az egyik vezető globális üzenetküldő alkalmazás egy különleges lokális kampánnyal ünnepli az államalapítás napját, hogy a felhasználók a platform kifejező digitális eszközeivel köszönthessék egymást. Az augusztus 20-i hétvége előtt elérhetővé válik többek között egy új lencse, mely lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy felpróbálják a koronát, mint az alapító királyunk, és ünnepi hangulatba kerüljenek. Az ünnep kapcsán a Viber felmérést végzett magyarországi felhasználói körében az államalapítással kapcsolatos történelmi tudnivalókról, a több ezer válaszadó pedig összességében tájékozottnak bizonyult.

Tovább

Az üzenetküldés előnyei a vállalkozások számára

2022. július 27. -

Az elmúlt néhány évben számos megszokott üzleti tevékenység megszakadt és a prioritások eltolódtak, ezért az ügyfélkapcsolattartás fontosabbá vált, mint valaha. Az üzenetküldő alkalmazások számtalan olyan funkciót kínálnak, amelyek megkönnyítik és kényelmessé teszik az ügyfélkapcsolattartást mind a felhasználók, mind a vállalkozások számára, még a legnehezebb helyzetekben is. 

Tovább