Szűrés
A(z) kutatás kulcsszót tartalmazó cikkek
Óvjuk egészségünket a Szemfüles szoftverével!
A nagyobb cégek már jobban törődnek a munkavállalóik egészségével, de akik vállalkozóként saját alkalmazottjuk, azok hajlamosak kizsákmányolni magukat, hiszen előírások és figyelmeztetések híján, kevésbé figyelnek oda az egészségük megőrzésére és általánosan kijelenthető, hogy nincsenek tisztában a negatív következményekkel.
A fejlődő országban a lányok mobilhasználata jóval alacsonyabb, mint a fiúké
A Girl Effect és a Vodafone Alapítvány megbízásából készült tanulmány 25 országban, többek között Indiában, Tanzániában, Dél-Afrikában, Nigériában és Bangladesben mérte fel a kiszolgáltatott helyzetben lévő lányok mobiltelefonhoz való hozzáférését.
Nem tartjuk a lépést a nyugattal televíziózás terén?
Bár azt gondolnánk, hogy a legújabb trendek minden vonalon elérik az ifjúságot, így például egyre meghatározóbbak körükben az előfizetéses rendszerű, SVOD tartalomszolgáltatás, Közép-Kelet-Európában továbbra is a lineáris televíziózás viszi a prímet. A Wavemaker Hungary médiaügynökség kutatást végzett, melyben a televíziózással kapcsolatos fogyasztói szokásokat vizsgálta.
Elmosódó határok a munka és a magánélet között
A mobil technológia terjedése nem csak a kommunikációnkat alakította át gyökeresen: az okostelefonoknak köszönhetően egyre inkább eltűnik a határ a munka és a magánélet között.