Szűrés

A(z) Rakuten Viber kulcsszót tartalmazó cikkek

Négyszeresére nőtt a hívások száma a Rakuten Viberen

2020. április 8. -

A Rakuten Viber, a világ egyik vezető kommunikációs platformja növelte alapvető funkcióinak kapacitását, és számos új kezdeményezést indított az összetartozás és a pozitív hozzáállás jegyében a COVID-19 járvány globális kitörése óta. Ezek a fejlesztések és törekvések a használat kiugró növekedését eredményezték világszerte.

Tovább

A hamis hírek ellen harcol a WHO és a Rakuten Viber

2020. március 31. -

Az Egészségügyi Világszervezet (WHO) és a Rakuten Viber a mai napon bejelentette legújabb partnerségét - a COVID-19-ről szóló téves információk leküzdésére egy interaktív, többnyelvű chatbotot hoztak létre, amely világszerte elérhető. A bot célja a vírusról gyorsan terjedő hamis hírek és valótlan információk leküzdése.

Tovább

Akár 10 ember is beszélgethet a Rakuten Viberen

2020. március 16. -

A Rakuten Viber megkétszerezte a csoportos hívások szolgáltatásaiban részvevők számát, így egyszerre akár 10 ember is bekapcsolódhat a beszélgetésbe. A vállalat a koronavírus körülményeire való tekintettel növelte fejlesztési forrásait, hogy a családok, munkatársak és iskolák egyre növekvő kapcsolattartási igényeinek megfeleljen.

Tovább

A Helyi Viber-szám segítségével elkerülhetők a roaming költségek

2019. április 10. -

A Viber bejelentette a Helyi Viber-szám szolgáltatást. A funkció segítségével a felhasználók külföldön aktiválhatnak egy helyi telefonszámot, amelyen keresztül a Viber hálózatán kívülről is normál tarifákon, roaming költségek nélkül fogadhatnak hívást és üzenetet, tartózkodási helyüktől függetlenül. 

Tovább