Szűrés

A(z) e-sport kulcsszót tartalmazó cikkek

Megvan a K&H Magyar Nemzeti E-sport Bajnokság végeredménye

2022. december 9. -

Véget ért a K&H Magyar Nemzeti E-sport Bajnokság (K&H MNEB) 2021–2022-es – egyúttal eddigi legnagyobb, 17 millió forint összdíjazású évada. A 10 hónapig tartó negyedik bajnoki szezon 10 játékában több mint 6700 egyéni, illetve közel 730 csapatnevezés érkezett, a nemzeti e-küzdelmek élő online közvetítéseit pedig több mint 1 millió néző követte.

Tovább

Az idei e-sport-világbajnokságon is szurkolhatunk Magyarországnak

2022. december 2. -

Megkezdte szereplését a Magyar E-sport Válogatott a Balin zajló 14. IESF Világbajnokságon, ahol nemzeti kiválóságaink a Counter-Strike: Global Offensive és a Tekken 7 játékokban állnak rajthoz. Elsőként CS:GO-csapatunk lépett a virtuális küzdőtérre Bulgária ellen magyar idő szerint ma reggel 8 órakor, szombaton pedig már hazánk legjobb Tekken 7-versenyzőjének is szurkolhatunk a csoportmérkőzések során. A Magyar E-sport Szövetség (HUNESZ) egyúttal a világbajnokságot kísérő szakmai rendezvényre is meghívást kapott: a magyar fejlesztésű videójátékos-kompetenciamérést, a Vajákot mutatja be a nemzetközi e-sport-közösség számára.

Tovább

Kimagasló e-sport élményt kapott 150 versenyző a Telekom és az Esport1 jóvoltából

2022. november 30. -

2021 után, november utolsó hétvégéjén ismét megrendezésre került az esport CUP powered by Telekom helyszíni e-sport verseny, amely ezúttal már három ország - Csehország, Szlovákia és Magyarország - részvételével, vérbeli regionális esport eseménnyé nőtte ki magát. Az egész napos, maratoni verseny végén egy magyar csapat lett a végső győztes.

Kulcsszavak: Telekom, Esport1, e-sport
Tovább

Konferencia az e-sportról

2022. november 19. -

A Magyar E-sport Szövetség 2022. november 17-én második alkalommal rendezte meg az Esport1 és az Esportmilla együttműködésével az ESTB – E-sport Tudásbázis című konferenciát, amelynek célja a többi között az e-sportban lévő karrierlehetőségek bemutatása, a magyar e-sport-szervezetek fejlesztése, a hazai és nemzetközi e-sport-közösségben folyó tudományos jellegű diskurzus élénkítése, külön hangsúlyt fektetve az e-sport gazdasági-társadalmi hatásaira és előnyeire. 

Tovább