Szűrés
A(z) kutatás kulcsszót tartalmazó cikkek
E-sport: kevesek szórakozásából feltörekvő iparág?
Egyre nagyobb az érdeklődés Magyarországon a versenyszerűen játszott videojátékok és az e-sport iránt. A magyar e-sport piac mérete 2017-ben meghaladta a 23 milliárd forintot, az e-sporthoz köthető közösséget pedig már több, mint 425 ezer fő alkotja – derül ki az eNET Internetkutató, az Esportmilla – Egymillióan a magyar esportért Egyesület és az Esport1.hu közös kutatásából, amely a hazai e-sportolói szokásokat és a piaci hátteret vizsgálta.
Magyarország 3,7 millió játékos hazája
2017-ben 3,7 millió ember játszik valamilyen típusú videojátékkal hazánkban, ez a 18 és 65 év közötti népesség 58%-a. A piac mérete – beleszámítva a videojáték vásárlást, a hardvervásárlást és az in-game költést - pedig meghaladta az évi 28 milliárd forintos forgalmat. Az utánpótlás is biztosítva van: a gyerekek több mint fele már most is játszik valamilyen típusú videojátékkal – derül ki az eNET Internetkutató videojáték-kutatásából.
Gyorsan nő a magyar eSport
A PayPal és a SuperData legújabb kutatása szerint az európai eSport piac bevétele 2018-ban elérheti a 325 millió dollárt, a teljes magyar piac értéke elérheti a 665.000 dollárt.
A wifi ma már majdnem annyira nélkülözhetetlen, mint a mosógép
Hol áll a wifi a létszükségleteink listáján? Mi alapján választunk routert? Mennyire figyelünk oda a hálózati biztonságra? A UPC többezres mintán készült, a hazai wifihasználati-szokások felderítésére szolgáló felméréséből ezekre is választ kapunk. A teljes elemzés a UPC edukációs portálján, a Wifipedia.hu oldalon érhető el.