Szűrés
A(z) Huawei kulcsszót tartalmazó cikkek
A mobilhirdetések jövőjébe ad betekintést a Huawei
A mesterséges intelligencia és a gépi tanulás új lehetőségeket nyit az egyre bővülő mobilos hirdetési piacon, segítve a hirdetőket célközönségük hatékonyabb elérésében és bevételeik növelésében. A legújabb hirdetési trendekről és stratégiákról tartanak mesterkurzust a Petal Ads (korábbi nevén HUAWEI Ads) hirdetési szakértői május 10-én Európa egyik legnagyobb digitális marketing és technológiai rendezvényén. A hamburgi OMR Fesztiválon (Online Marketing Rockstars) a résztvevők megismerhetik a 730 millió felhasználót elérő Petal Ads platform exkluzív hirdetői eszközkészletét, valamint gyakorlati stratégiákat és bevált módszereket tanulhatnak meg a nem hagyományos digitális csatornákon való hirdetéshez.
Díjazták a legnagyobb fejlődést elérő appboltot
A Huawei alkalmazásboltja, az AppGallery nyerte az „Év legjobb alternatív alkalmazás-áruháza” díjat a 2023-as Mobile Games Awards (MGA) díjátadóján. A kategóriában azt az appboltot díjazzák, amely a tavalyi évben a legnagyobb fejlődést és növekedést érte el. Az AppGallery 2018-as indulása óta dinamikusan növekszik, és mára több mint 580 millió havi aktív felhasználójával a világ harmadik legnagyobb alkalmazás-áruházává vált. A játékok mellett 18 kategóriában nyújt több millió alkalmazást, lefedve a felhasználók digitális életének minden területét.
Budapesten mutatták be az 5G-re épülő digitális gazdaság legújabb fejlesztéseit
Idén első alkalommal díjazta hazai partnereit fenntarthatósági törekvéseikért és eredményeikért a Schneider Electric. A vállalat Sustainability Impact Award (SIA) pályázatán összesen öt magyarországi vállalkozást ismertek el.
Egy átlagos felhasználónak 40 alkalmazás van telepítve az okostelefonján
A felhasználók többsége elsősorban otthon vagy a mosdóban nyit meg okostelefonos appokat – derült ki egy közelmúltbeli, mobiltelefon-használatot vizsgáló kutatásból*. A kutatás szerint egy átlagos felhasználónak 40 alkalmazás van telepítve a telefonján, de az ideje 89 százaléka 18 alkalmazás között oszlik meg. A kutatással érintett 18-24 évesek naponta nagyjából 3 óra 45 percet, míg 65 év feletti társaik körülbelül napi 1 óra 43 percet töltenek mobilappok társaságában.