Szűrés
A(z) Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság kulcsszót tartalmazó cikkek
Elindult a kereskedői regisztráció az NMHH mobilkészülék-csere programjára
Megnyílt a regisztrációs lehetőség azon kereskedő cégek számára, akik részt kívánnak venni a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) által kezdeményezett mobilkészülék-csere támogatási programban. A program keretében az első időszakban a használatban lévő 3G, majd később a 2G-képes mobileszközök cseréjéhez 20 ezer forintos modernizációs támogatást kaphatnak a felhasználók új, minimum 4G-képes készülék vásárlásakor. A támogatást február 14-től lehet igénybe venni.
Biztonságos adattörlés állami segítséggel
Az ingyenes állami adattörlő alkalmazásról szóló kormányrendeletnek megfelelően december 1-től a tartós adathordozó eszközök vásárlásakor a vevő egy adattörlő címkét is kap a kereskedőktől. A címkén szereplő kóddal az arra létrehozott webes felületen elektronikus adathordozókra – így például mobiltelefonokra és laptopokra – vonatkozó adattörlési szolgáltatást lehet igénybe venni, mellyel lehetővé válik az eszközön tárolt adatok biztonságos és visszavonhatatlan törlése.
Ezt kell tudni a készülékcsere-támogatási programról
Megjelentek a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) és az Innovációs és Technológiai Minisztérium (ITM) által októberben bejelentett, célzott, nagyszabású mobilkészülékcsere-támogatási program részletei. A pályázati kiírást a Nemzetközi Fejlesztési és Forráskoordinációs Ügynökség Zrt. (NFFKÜ) tette közzé.
A gyerekek médiahasználati szokásairól érdeklődött az NMHH
Közel kétszer annyi 7-8 éves gyereknek volt tavaly mobiltelefonja, mint 2017-ben – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) reprezentatív kérdőíves kutatásából. Ártalmakkal is hamar találkoznak a neten, de a felmérés biztató eredménye, hogy a szülők aktív érdeklődése gyerekeik online tevékenysége iránt mérhetően csökkenti a fiatalokra leselkedő online kockázatokat. A médiahatóság a kutatás nyomán megújította szülőknek szóló információs oldalát, a Gyerekaneten.hu-t, az oldal népszerűsítésére pedig kampányt indított.