Szűrés

A(z) mobilapplikáció kulcsszót tartalmazó cikkek

Mobilfizetéssel is vehetünk jegyet a Fővárosi Állatkertbe

2019. július 4. -

Közel kéthónapos tesztidőszakot követve, július 1-jével elérhetővé vált a Fővárosi Állat- és Növénykert (Állatkert) belépőjegyeinek mobilfizetéssel történő megvásárlása és érvényesítése. A Nemzeti Mobilfizetési Zrt. (NM Zrt.) és az Állatkert együttműködési megállapodásának köszönhetően a Nemzeti Mobilfizetési Rendszeren keresztül is elérhetővé vált az állatkerti belépőjegy digitalizált formája, így a látogatóknak nem kell sorban állniuk a jegypénztárnál.

Tovább

A Vonatinfó új neve: MÁV

2019. július 1. -

Az elmúlt év fejlesztéseinek köszönhetően óriási népszerűségnek örvend a Vonatinfó alkalmazás, mellyel az utasok akár úton, vagy útközben, mobilon, sorban állás nélkül is megvehetik jegyüket. Az újdonságoknak köszönhetően azonban jelentősen megváltozott az alkalmazás által nyújtott szolgáltatás, ezért a vasúttársaság a név megváltoztatása mellett döntött: július másodikától MÁV néven lesz letölthető.

Tovább

Digitális megoldással újít a Balaton Sound

2019. június 17. -

A tavaly 160 ezres látogatószámmal rekordot döntő Balaton Sound fesztivál idén is nagy figyelmet fordít a biztonságra a Safety First kezdeményezés révén. A tavalyihoz képest dupla annyi Safety First önkéntes áll munkába a fesztivál idejére és újdonság a Balaton Sound applikáción belül elérhető ún. SoundWatch fül, melynek segítségével meghatározható a fesztiválozók tartózkodási helye és az alkalmazáson belül közvetlenül segítséget is kérhetnek.

Tovább

Már használható a MÁV-START Vonatinfó applikációja

2019. június 6. -

A vásárlási szokások és elvárások minél hatékonyabb kiszolgálását szem előtt tartva, régen várt termékkel bővült 2019. június 6-ától a MÁV-START Vonatinfó alkalmazása: először tesztjelleggel, online vásárolt HÉV kiegészítő jeggyel is lehet utazni a szentendrei (H5-ös) vonalon. Az új lehetőség először csak a vonal Budapest közigazgatási határán kívüli szakaszán elérhető. A bevezetést követően a MÁV-csoport 30 napig várja az utasok észrevételeit a szolgáltatás fejlesztése érdekben. Sikeres próbaidőszakot követően további HÉV vonalakra is kiterjesztik az e-jegyet a tervek szerint.

Tovább