Szűrés

A(z) okostévé kulcsszót tartalmazó cikkek

A korábbi LG tévéken is elérhetővé válik az Apple TV és az Apple TV+

2020. február 5. -

Az LG Electronics (LG) azután, hogy a CES-en bemutatta Apple TV applikációval felvértezett idei okostévé-kínálatát, a 2019-es modellév számos típusa esetében szintén elérhetővé teszi ezt az alkalmazást, több mint 80 országban. A főmenüből könnyen elérhető Apple TV alkalmazással az LG okostévék tulajdonosai egyszerűen előfizethetnek az Apple új szolgáltatására, az Apple TV+-ra, így olyan népszerű, az Apple Originals kínálatába tartozó tartalmakat nézhetnek, mint a The Morning Show, a See, a Servant vagy éppen a Little America. 

Tovább

Kiemelkedő képminőséggel és hangbeállításokkal rendelkező Sony televíziók

2020. január 7. -

A Sony Europe bejelentette, hogy televíziós kínálata széleskörűen bővül az új ZH8 8K Full Array LED, az A8 (55” és 65”) és A9 (48”) 4K OLED, valamint az XH95 és XH90 4K Full Array LED készülékekkel. Az új televíziók magukban foglalják a Sony szabadalmaztatott technológiáinak legjavát, így élethűen adják át a filmkészítők elképzeléseit. A piacvezető képminőséggel, innovatív hangzásvilággal és letisztult felhasználói felülettel rendelkező új nagyképernyős prémium televíziókkal a Sony célja, hogy a leginkább magával ragadó felhasználói élményt teremtse meg a piacon.

Tovább

Kiderült, milyen hatással van a társadalomra a tévézés

2019. november 10. -

A TV technológiában és a műsorkínálatban megjelenő újdonságok pozitív kulturális változást indítottak el az európai felhasználók körében, derül ki a Samsung új kutatásából. A felmérés, amelyet a vállalat 50 éves évfordulója alkalmából készített, azt mutatja, hogy a televízió fejlődése hatással van az emberek mindennapi életére. Legyen szó a legújabb technológiákról, mint például a 8K felbontás, vagy a ma már elérhető magas minőségű és sokszínű tartalmakról, a tévének komoly szerep jut a hétköznapokban.

Tovább

Újabb kutatás bizonyítja: igenis számít a méret!

2019. július 3. -

A Sony legfrissebb ‘Evolution of the Living Room’* kutatása szerint az európaiak 48 százaléka a jelenleginél nagyobb képernyős televízióra vágyik otthonába. Bár a közvélekedés szerint a férfiakat jobban érdekli a méret, az európai nők 43 százalékának szintén számít a nagyobb képernyőátló, mely a válaszadók szerint fontosabb státuszszimbólummá vált, mint egy értékes karóra.

Tovább