Szűrés
A(z) mobilalkalmazás kulcsszót tartalmazó cikkek
A Viberen 20%-kal növekedett a magyar csatornák és közösségek száma 2022-ben
A Rakuten Viber, a hangalapú kommunikáció és az azonnali üzenetküldő szolgáltatások egyik vezető globális vállalata most megosztja azokat a főbb trendeket, amelyek 2022-ben meghatározták, hogyan használják a magyar felhasználók és a márkák az alkalmazást. A japán e-kereskedelmi óriásvállalat, a Rakuten tulajdonában lévő kommunikációs alkalmazás világszerte több mint 1 milliárd androidos letöltéssel rendelkezik. 2022-ben Magyarországon a Viber birtokolja az okostelefon penetrációjának 68%-át, így az ország egyik vezető kommunikációs alkalmazása.
Karácsonyi hangulat a TIER appjában
Az ünnepi időszakra látványos átalakuláson megy át a TIER app felülete. A világ vezető mikromobilitási szolgáltatójának mobilalkalmazásában karácsonyi üdvözlőképernyő, ikonok és üzenetek jelennek meg, hogy az alkalomhoz illően segítsék a felhasználókat a biztonságos közlekedésben. Az applikáció feldíszítéséért ezúttal is magyar csapat felel, a TIER budapesti Tech Hubja emellett folyamatosan felügyeli a rendszer működését.
Magyar meditációs applikáció született
Az INVERSUM néven indult startup és a hozzá kapcsolódó applikáció a gyakran háttérbe szoruló, de annál fontosabb mentális jóllét javítását tűzte ki céljául.
Mikor és hogyan érdemes mobilalkalmazást létrehozni?
Míg egyes vállalkozások mobil weboldalakat és alkalmazásokat is alkalmaznak, más cégek a kettő közül csak az egyiket választják. Ez a választás függ a költségektől, a használhatóságtól, a szükséges funkcióktól és a kiszolgált célközönségtől is, a felhasználók azonban mára jobban kedvelik a mobilalkalmazásokat, mint a mobil weboldalakat. A hiba azonban azonnali piacvesztést okozhat, ezért érdemes alaposan tesztelni – áll a Deloitte tanulmányában.