Szűrés
A(z) kulcsszót tartalmazó cikkek
Versenyjátékra és kreatív alkotásra tervezve: AG276UZD bemutató
Az AGON by AOC, a világ egyik vezető gamer monitor márkája, bemutatja legújabb prémium modelljét, az AGON PRO AG276UZD-t. Ez a 26,5 hüvelykes (67,31 cm) QD-OLED kijelző ötvözi az UHD (3840x2160) felbontást a 240 Hz-es szupergyors képfrissítéssel, így ideális választás azok számára, akik kompromisszumok nélkül keresik a tökéletes játékélményt.
Forradalmi OLED megoldásokkal ünnepel az LG – jön az átlátszó, vezeték nélküli tévé
Az LG Electronics (LG) átlépte a mérföldkövet: tízmilliomodik OLED tévékészülékét értékesítette Európában. Több mint tíz éve folyamatosan újraértelmezi az OLED technológia határait, mely az önálló fénykibocsátásra képes pixeleken alapul, és innovációival mára a prémium tévépiac egyik vezető szereplőjévé vált.
Claude 4: Az MI új generációja az Amazon Bedrockban
Az Amazon Web Services (AWS) bejelentette, hogy az Anthropic legfrissebb mesterséges intelligencia modelljei – Claude Opus 4 és Claude Sonnet 4 – mostantól elérhetők az Amazon Bedrock szolgáltatásban. Ezek a fejlett MI-modellek új szintre emelik a kódolás, a logikai gondolkodás és az összetett munkafolyamatok támogatását.
Xiaomi SU7, prémium mobilok, AI és innováció: új korszak kezdődött a vállalat életében
A Xiaomi Corporation (a továbbiakban: „Xiaomi” vagy a „Vállalatcsoport”) – a világ vezető fogyasztói elektronikai és okoseszköz gyártója – közzétette a 2025. március 31-én zárult első negyedév nem auditált, konszolidált pénzügyi eredményeit. A vállalat immár második egymást követő negyedévben lépte túl a 100 milliárd jüanos bevételt, miközben korrigált nettó nyeresége először haladta meg a 10 milliárd jüant. A teljesítmény felülmúlta az elemzői várakozásokat: a bevétel 111,3 milliárd jüant tett ki, ami 47,4%-os éves növekedést jelent, a korrigált nettó nyereség pedig 10,7 milliárd jüan volt, ami 64,5%-kal magasabb az előző év azonos időszakához képest.