Szűrés
A(z) tévézési szokások kulcsszót tartalmazó cikkek
Vége a klasszikus tévézésnek
Tudatosan csupán 28%-unk kapcsolja be a televíziót, a fiatal generáció életében már az okostelefon, a PC és a laptop jelenti a médiafogyasztás központját – derült ki a Jófogás és a GKI több mint 10 ezer aktív internetezőt bevonó kutatásából. A legtöbb audiovizuális tartalmat még mindig otthon fogyasztjuk, de a korábban tévézésre fordított idő egyre inkább tolódik az internet irányába.
Változó futball - Európa-szerte növekvő vizuális igények
Nyilvánvaló, hogy a labdarúgás és a focisták is változtak az évek során. A játékosok minden mozdulatát figyelik: a sportközvetítők elemzik a képességeiket, a nézők pedig szigorúan figyelemmel kísérik a stílusukat.
A televízió még mindig őrzi egyeduralmát a magyar nappalikban
Világszerte, így hazánkban is nőtt a televíziózással töltött idő – A Nielsen Közönségmérés adatai szerint a tavalyi évben a magyar népesség naponta átlagosan 5 órát töltött a tévékészülékek előtt.