Szűrés
A(z) LG kulcsszót tartalmazó cikkek
Az LG új OLED tévéje 120 Hz-es, valós idejű vezeték nélküli kép- és hangátvitelre képes 4K-ban
Az LG Electronics (LG) bemutatta a világ első Zero Connect* technológiával ellátott, fogyasztók számára készült 97 hüvelykes SIGNATURE OLED M (M3 modell) televízióját, ami akár 120 Hz-es valós idejű vezeték nélküli kép- és hangátvitelre képes 4K-ban. A forradalmian új M3 tévé kiváló kép- és hangminőséget, valamint rugalmas elhelyezési és csatlakoztatási lehetőségeket biztosít a felhasználóknak. A lenyűgöző technológia és formaterv eredményeképpen az LG vezeték nélküli 4K OLED tévéje két kategóriában is elnyerte a CES 2023 innovációs díját.**
Az idei LG tévék a legújabb technológiáival, friss webOS okostévé-platformmal és személyre szabható funkciókkal érkeznek
Az LG Electronics (LG) a 2023-as CES kiállításon mutatja be új tévékínálatát, amelynek élén az eddigi legfejlettebb OLED széria áll. A vállalat legújabb OLED televíziói az önálló fénykibocsátásra képes pixelek által garantált prémium képminőséggel, kimagasló képfeldolgozási technológiákkal és minden eddiginél több intelligens funkcióval, valamint az LG webOS okostévé-platformjának továbbfejlesztett verziójával érkeznek — mindezzel pedig olyan házimozi-élményt kínálnak, amelyre csak az LG OLED készülékei képesek.
Az LG ultrakönnyű notebookjainak kibővített portfóliója vadonatúj OLED modellekkel érkezik
Az LG Electronics (LG) a 2023-as CES kiállításon mutatja be kibővített gram termékcsaládját, amely az új Ultraslim és Style készülékekkel az eddigi legváltozatosabb kínálatot nyújtja. Az LG gram továbbra is a teljesítményt és hordozhatóságot állítja középpontba, a termékek így ultrakönnyűek, mégis prémium kategóriás tulajdonságokat kaptak.
A ThinQ UP készülékek utólag is bővíthetők új funkciókkal
Az LG Electronics (LG) bejelentette, hogy világszerte bevezeti a frissíthető háztartási gépek – köztük hűtőszekrények, mosógépek, szárítógépek, tűzhelyek és mosogatógépek – termékcsaládját felölelő LG ThinQ UP márkát. Ezek az LG készülékek képesek alkalmazkodni az egyes vásárlók egyedi igényeihez és változatos életstílusához, illetve lehetővé teszik a felhasználók számára, hogy további kiadások nélkül élvezhessék az új funkciókat és terméktulajdonságokat. A Dél-Koreában 2022 januárjában elindított LG ThinQ UP nemzetközi bevezetése 2023 márciusától kezdődően az Egyesült Államokban indul, ezt követően pedig más kulcsfontosságú piacokon is elérhetővé válik a márka.